Beantwoord

Nieuw toestel geeft aan "simkaart ongeldig"

Van mijn oude toestel laad mijn batterij niet meer op. Nu ik mijn simkaart in mijn nieuwe telefoon steek geeft hij aan dat de simkaart ongeldig is. Hetzelfde gebeurt als ik mijn simkaart in de telefoon van mijn man steek. Een week geleden functioneerde mijn simkaart wel in de telefoon van mijn man en kreeg ik deze foutmelding ook niet bij het opstarten van mijn nieuwe telefoon. Moet ik misschien goedkeuring geven vanaf mijn oude telefoon voor het gebruik van mijn sim in een nieuwe telefoon? En zo ja is het mogelijk om dat vanuit t-mobile te doen? Ik zit momenteel op Bonaire en opsturen van een simkaart heeft daarom niet mijn voorkeur.
icon

Beste antwoord door Muberra 24 augustus 2017, 17:10

Hi Machteld,

Bonaire, wat klinkt dat heerlijk!

Ik zal je meer informatie geven! Jouw simkaart is zo te horen kapot, dus dat betekent dat je een nieuwe moet bestellen. Ik kan begrijpen dat het lastig is, omdat je in Bonaire zit. De simkaart wordt binnen 3 werkdagen op jouw thuisadres bezorgd. Dan zou iemand uit Nederland het naar je moeten opsturen. Hoe lang blijf je nog in Bonaire?

Wat je ook kunt doen is een lokale simkaart kopen als tijdelijke oplossing. Op die manier kan je gebruik blijven maken van jouw telefoon! Voor de zekerheid kun je dan alvast de nieuwe T-Mobile simkaart online bestellen. Op het moment dat je terugkomt in Nederland, kan je het meteen activeren via My T-Mobile.

Ik hoop dat je iets aan mijn advies hebt en ik wens je een hele fijne vakantie toe! 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +11
Nee dat hoef je niet , zo te lezen is je simkaart stuk . Probeer de contacten van simkaart schoon te maken , neem aan dat je de juiste pincode gebruikt ?
Reputatie 4
Hi Machteld,

Bonaire, wat klinkt dat heerlijk!

Ik zal je meer informatie geven! Jouw simkaart is zo te horen kapot, dus dat betekent dat je een nieuwe moet bestellen. Ik kan begrijpen dat het lastig is, omdat je in Bonaire zit. De simkaart wordt binnen 3 werkdagen op jouw thuisadres bezorgd. Dan zou iemand uit Nederland het naar je moeten opsturen. Hoe lang blijf je nog in Bonaire?

Wat je ook kunt doen is een lokale simkaart kopen als tijdelijke oplossing. Op die manier kan je gebruik blijven maken van jouw telefoon! Voor de zekerheid kun je dan alvast de nieuwe T-Mobile simkaart online bestellen. Op het moment dat je terugkomt in Nederland, kan je het meteen activeren via My T-Mobile.

Ik hoop dat je iets aan mijn advies hebt en ik wens je een hele fijne vakantie toe! 🙂
Dank voor de reacties. Ik ga een nieuwe kaart gestellen.

Reageer