Beantwoord

Nieuwe defecte simkaart

• 14 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Goedemorgen,

Ivm een nieuwe telefoon heb ik, vrij recent, een nieuwe simkaart aangevraagd. Echter, ik verlies nu steeds mijn netwerkverbinding. Nu een andere simkaart in mijn toestel, en dan verlies ik de verbinding niet. Ik kan dus alleen concluderen dat mijn simkaart beschadigd is. Ik heb niets bijzonders met mijn sim gedaan, ik neem aan dat ik kosteloos een nieuwe ontvang?
Graag reactie.

Met vriendelijke groet,
Janneke
icon

Beste antwoord door Muberra 15 augustus 2017, 11:04

Hoi Janneke.

Wat goed dat je dat al hebt uitgeprobeerd!

Daarom is een kruistest zo handig. Nu weten we meteen dat het aan de simkaart ligt. Ik ga ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk een nieuwe simkaart krijgt. Normaal gesproken betaal je ervoor, maar jij hebt recentelijk een nieuwe simkaart gehad en die is defect. Daarom maak ik voor jou graag een uitzondering en krijg je het kosteloos van mij!

Binnen 3 werkdagen zul je de nieuwe simkaart ontvangen en die kan je direct activeren via My T-Mobile, bij het kopje 'Simkaart & toestel'.

Hopelijk lost dit het netwerkprobleem op! Laat je mij even weten of het heeft gewerkt? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Janneke.

Wat goed dat je dat al hebt uitgeprobeerd!

Daarom is een kruistest zo handig. Nu weten we meteen dat het aan de simkaart ligt. Ik ga ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk een nieuwe simkaart krijgt. Normaal gesproken betaal je ervoor, maar jij hebt recentelijk een nieuwe simkaart gehad en die is defect. Daarom maak ik voor jou graag een uitzondering en krijg je het kosteloos van mij!

Binnen 3 werkdagen zul je de nieuwe simkaart ontvangen en die kan je direct activeren via My T-Mobile, bij het kopje 'Simkaart & toestel'.

Hopelijk lost dit het netwerkprobleem op! Laat je mij even weten of het heeft gewerkt? 🙂

Reageer