Beantwoord

Nieuwe iphone 5, simkaart werkt niet meer

Hallo,
Ik had een iPhone 4 en daar werkte mijn simkaart perfect op,
nu heb ik een iphone 5 gekocht en de kaart netjes laten knippen.
Maar mijn simkaart doet het in geen een enkele iPhone 5..
Nu heb ik eerder gelezen dat er dan gratis een nano wordt verstuurd maar hoe dan.. ?
groetjes elles
icon

Beste antwoord door Emgee4u 11 december 2015, 19:44

Hallo nokiaasha, niet fijn dat je sim het niet doet. Knippen is niet de beste optie en gaat vaker niet goed dan wel. Op de homepage van TMobile kun je een nieuwe sim bestellen. Kies voor Klantenservice - Toestel en simkaart - Simkaart. Volgens mij zijn de kosten in de buurt van € 5,00 wanneer je deze zelf online besteld. Ga je naar een shop of bestel je telefonisch betaal je meestal meer. Suc6 met het bestellen! Groet, eM.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Hallo nokiaasha, niet fijn dat je sim het niet doet. Knippen is niet de beste optie en gaat vaker niet goed dan wel. Op de homepage van TMobile kun je een nieuwe sim bestellen. Kies voor Klantenservice - Toestel en simkaart - Simkaart. Volgens mij zijn de kosten in de buurt van € 5,00 wanneer je deze zelf online besteld. Ga je naar een shop of bestel je telefonisch betaal je meestal meer. Suc6 met het bestellen! Groet, eM.
jaa maar er is te zien dat er niks beschadigd is, het stukje dat de iphone moet lezen zit er nog helemaal.
Daarbij heb ik de simkaart gewoon in de winkel laten knippen.. ?
Reputatie 2
Hoi, nokiaasha, snelle reactie zeg, top! Van een micro naar een nano knippen gaat zelden goed. De chip is in veel gevallen dan toch beschadigd al lijkt het niet zo. Anders zou die het gewoon doen toch... Knippen kan in sommige winkels maar dan wel op eigen risico.
jammer dan, beetje een teleurstelling
gezien ik meerder van dit soort topics heb gezien en diegene een nieuwe kregen toegestuurd
Reputatie 2
Ik snap je teleurstelling. Het was wel zo fijn geweest als je van te voren was verteld dat het knippen een risico is, dan had je nog kunnen kiezen. Nu zit je met een onbruikbare sim. 😞 Groet, eM.
Reputatie 6
Badge +16
Hi Nokiaasha,

Goed dat je hierover contact opneemt. Ik zie dat Emgee4u je inmiddels te woord heeft gestaan en je van de benodigde informatie heeft voorzien. :)

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat je inmiddels langs één van onze T-Mobile Shops bent gegaan. Zij hebben een nieuwe simkaart voor je geactiveerd. Werkt alles naar behoren? Mocht je in de toekomst weer toe zijn aan een nieuwe simkaart, dan kan je deze via My T-Mobile bestellen en activeren.

Laat ons weten als wij je nog ergens bij kunnen helpen!

Reageer