Beantwoord

Nieuwe nano simkaart bestellen

Graag ontvang ik een nano sim kaart voor een andere telefoon. Is dat mogelijk? Hoe jan ik dat regelen?
icon

Beste antwoord door David 25 juli 2017, 10:18

Hoi Zonnekoning,

Om hier even gauw op in te haken: Het knippen doen ze niet in de winkel, omdat dit erg nadelig kan zijn voor jouw toestel en netwerkervaring! Het knippen raden wij dan ook pertinent af. In dit blog vind je een uiteenzetting waarom het knippen van je simkaart niet gewenst is.

De simkaarten die wij leveren zijn 3-in-1-formaat, zodat je altijd het juiste formaat sim hebt voor jouw toestel. Het handigste is dan ook om een nieuwe simkaart te bestellen, zodat je een gloednieuwe sim krijgt. Je kunt deze via My T-Mobile bestellen of in de T-Shop ophalen. Een online bestelling duurt maximaal 3 werkdagen, maar is wel voordeliger.

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan horen we dat graag van je!

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +1
Bij de meeste T-Mobile winkels en telefoon winkels knippen ze 'm om in een nano. Zo behoud je je data erop. Ook kun je via hier; https://www.t-mobile.nl/my/toestel-en-sim/simkaarten een nieuwe bestellen.
Dank je wel ga ik doen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Zonnekoning,

Om hier even gauw op in te haken: Het knippen doen ze niet in de winkel, omdat dit erg nadelig kan zijn voor jouw toestel en netwerkervaring! Het knippen raden wij dan ook pertinent af. In dit blog vind je een uiteenzetting waarom het knippen van je simkaart niet gewenst is.

De simkaarten die wij leveren zijn 3-in-1-formaat, zodat je altijd het juiste formaat sim hebt voor jouw toestel. Het handigste is dan ook om een nieuwe simkaart te bestellen, zodat je een gloednieuwe sim krijgt. Je kunt deze via My T-Mobile bestellen of in de T-Shop ophalen. Een online bestelling duurt maximaal 3 werkdagen, maar is wel voordeliger.

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan horen we dat graag van je!
Ik heb de 3 in 1 besteld via my t mobile
Reputatie 7
Badge +20
Super, dan komt het helemaal goed!

Reageer