Beantwoord

Nieuwe nummer aanvragen, maar simkaart behouden

Ik wil graag een nieuwe nummer aanvragen, omdat ik word lastig gevallen.
Mijn vraag was of ik me simkaart gewoon kan behouden en dat me nummer misschien alleen gewijzigd
Kan worden??
icon

Beste antwoord door Ysammar 9 juni 2012, 14:42

@Siissy

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Wat vervelend dat je wordt lastiggevallen.:( Maar je kunt een nieuw telefoonnummer aanvragen met behoud van je simkaart. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de T-Mobile Klantenservice want het telefoonnummer kan direct gewijzigd worden en mijn collega kan je dan ook nog keus geven uit 5 verschillende telefoonnummers.

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 4
@Siissy

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Wat vervelend dat je wordt lastiggevallen.:( Maar je kunt een nieuw telefoonnummer aanvragen met behoud van je simkaart. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de T-Mobile Klantenservice want het telefoonnummer kan direct gewijzigd worden en mijn collega kan je dan ook nog keus geven uit 5 verschillende telefoonnummers.
Hallo

Ik wil mijn nummer graag ook veranderen maar kan ik het via internet doen,
Van wege lage beltegoed.

Ik hoor het graag
Reputatie 6
Badge +16
@Youngkinghero

Allereerst welkom op het T-Mobile Forum.

Het is helaas niet mogelijk om je telefoonnnummer te wijzigen via onze website. Als je niet de mogelijkheid hebt om contact op te nemen met de klantenservice kan je ook bij een van onze T-Mobile Shops langsgaan. Zij zullen je daar ook bij kunnen helpen. 🙂
kan ik een nieuw nummer aanvragen als ik word lastig gevallen? zonder kosten .
En heb je daar bewijs voor nodig? 
Reputatie 4
@prinsescupcakee

Leuk je te zien op het forum! 🙂 Welkom!

Je kunt bij T-Mobile eenmalig je mobiele nummer gratis wijzigen wanneer je wordt lastig gevallen. Hiervoor hebben wij geen bewijs nodig.
Ik heb me nummer al een x gewijzigd omdat ik werd lastig gevallen , maar nu word ik weer lastig gevallen en wik graag een nieuw nummer kan dat zonder kosten? & als hoenduur is het dan?
Reputatie 6
Badge +16
@xsweetyx

Wat vervelend dat je weer lastig gevallen word zeg..

De eerste keer dat je jouw 06-nummer wijzigt bij je abonnement hoef je niets te betalen. Daarna kan je nog steeds je nummer wijzigen maar zitten er wel kosten aan verbonden van €20,33. Je kan hiervoor het best telefonisch contact opnemen met de klantenservice via het nummer 06 2400 1200. 😉
Goedemiddag,

Ik wil graag mijn nummer wijzigen en mijn oude nummer overzetten naar prepaid. Ik vind het geen probleem als hier kosten voor in rekening worden gebracht. Wegens omstandigheden heb ik een nieuw telefoonnummer nodig alleen mijn oude nummer ben ik ook zakelijk bereikbaar en kan ik niet zomaar opzeggen. Waarom is dit niet mogelijk en alleen bij contractvernieuwing. Ik ben zon 6 jaar klant en nog nooit om een nieuw nummer gevraagd. Bij het bellen naar de klantenservice werd ik erg kortaf behandeld. Ik begrijp dat tijden moeten worden behaald en dit soort vragen snel behandeld kunnen waardoor tijden voor de medewerker kunnen worden verbeterd maar ik kreeg het idee dat de medewerker er alleen zit om zijn eigen tijd te verbeteren en niet voor service. Erg jammer. De oplossing die werd geboden een nieuw contract afsluiten slaat natuurlijk nergens op. Dat zou inhouden dat ik voor honderden euros mijn contract moet afkopen. Kan ik tot een oplossing komen?
Reputatie 4
@snackerjack

Welkom op het forum! 🙂

Wanneer jouw nummer gewijzigd wordt dan vervalt je oude nummer. Deze is dan niet om te zetten naar Prepaid. Kun je aangeven waarom je een nieuw nummer nodig hebt? Dit mag ook in een privébericht. Misschien dat ik met je mee kan denken naar een andere oplossing. Alvast bedankt! 🙂
Ik heb een vraag. Ik heb bij het verlengen van mijn abbonement niet een nieuw nummer genomen maar ik wil het nu toch wel. Ik heb hem in maart verlengt. Zitten hier dan kosten aan verbonden? Mvg, Alina
Reputatie 5
@alientje123

Welkom op de T-Mobile Community.

Tegenwoordig betaal je €20.32 voor het wijzigen van je telefoonnummer. Hou er rekening mee dat wanneer je het telefoonnummer wijzigt je een nummer toegewezen krijgt, hierin is dus geen keuzemogelijkheid. Ook gaat het nieuwe telefoonnummer per direct in en is het niet mogelijk om je oude telefoonnummer terug te krijgen na de wijziging.

Het wijzigen van je telefoonnummer kan ik voor je in orde maken als je aangeeft akkoord te gaan met de kosten. Je kunt er ook voor kiezen om naar de klantenservice te bellen, dan weet je direct welk nieuw telefoonnummer je toegewezen krijgt.
Hallo,

Ik wil graag een nieuw nummer aanvragen op mijn huidige simkaart. Is dit de eerste keer nog steeds gratis?
mvg michael77
Reputatie 6
Hoi michael77

Welkom bij ons op het Forum!

Ik heb jouw gegevens erbij gepakt en zie dat je contact hebt gehad via onze Chat 🙂 Zij hebben een nieuw nummer voor je in orde gemaakt. Ik hoop dat jouw vervelende probleem hiermee is opgelost!
Beste T-mobile, graag zou ik mijn nummer willen wijzigen omdat ik word lastiggevallen. Wel is het zo dat mijn abonnement gaat eindigen. Kan ik dit doen bij het verlengen of moet ik dit apart regelen.
Groetjes:)
ik zou graag ook een nieuw nummer aanvragen omdat ik door diverse mensen lastiggevallen blijf worden, en ik telkens bij het verschijnen van t nummer weer een klap in me gezicht krijg fihguurlijk dan.. wat kan ik het beste doen? en welke kosten zijn hieraan verbonden
Reputatie 6
Badge +16
Hi Taagjuh,

Welkom terug op het forum.

Wat vervelend dat je wordt lastiggevallen zeg. Het is dan inderdaad verstandig om je nummer te wijzigen. In het systeem zie ik dat je inmiddels via de Chat contact hebt opgenomen met onze collega's. Zij hebben je nummer gewijzigd. Ik hoop dat er nu een eind komt aan de vervelende telefoontjes.

Als je verder nog vragen of onduidelijkheden hebt dan kan je altijd bij ons terecht taagjuh. 😉

Reageer