Beantwoord

Nieuwe SIM kaart activeren lukt niet!

• 25 februari 2017
  • 4 reacties
  • 5949 Bekeken

Hallo,

vandaag heb ik een nieuwe SIM kaart gekregen in de T-Mobile winkel te Almelo. Thuis heb ik deze volgens de instructie geactiveerd via www.t-mobile.nl/sim en heb dit al meerdere keren opnieuw gedaan vanwege het volgende bericht dat ik elke keer ontvang:

Uw nieuwe simkaart

Kenmerk: 3609/
Beste heer/mevrouw ,

U heeft een nieuwe simkaart van T-Mobile ontvangen, die u zojuist heeft willen activeren op My T-Mobile.
Wij sturen u deze e-mail, omdat er helaas iets is misgegaan met de activatie van uw simkaart.

Wij adviseren u nog een keer naar My T-Mobile te gaan, om uw simkaart alsnog te activeren.

Activeer uw simkaart op My T-Mobile (inloggen)

Als het opnieuw niet lukt uw simkaart te activeren, vragen wij u contact op te nemen met T-Mobile Klantenservice.

Heb je nog vragen? Vind je antwoord dan snel op t-mobile.nl/klantenservice. Je kunt niet rechtstreeks reageren op deze e-mail.

Met vriendelijke groeten,
Hans van der Plas
Klantenservice T-Mobile

Mijn vraag is: wat is er mis gegaan en kan iemand mijn probleem oplossen?
icon

Beste antwoord door Hajar 26 februari 2017, 15:29

Hi Niek,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat het gister al is gelukt om de simkaart succesvol te activeren. Werkt alles weer naar behoren? Laat het ons weten! ;)

@Serviceweb; Dankjewel voor het delen van handige tips. Niek maakt gebruik van een PrePaid aansluiting en dus kan hij/zij zelf geen T-Mobile Samen groep starten en/of gebruik maken van T-Mobile Extra. Niek kan wel gebruik maken van PrePaid Surprise. Op deze pagina vind je daar meer informatie over. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen niek19831,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Wat er mis is gegaan kan ik je vanuit hier ook niet zeggen. Weet wel dat het misschien handiger was geweest om gisteren gelijk contact op te nemen met de klantenservice, maar dit kon jij natuurlijk ook niet weten en daarom fijn dat je hier op de forum je bericht plaatst 🙂.

De Klantenservice is vandaag gesloten en dan zit er maar 1 ding op, wachten tot een T-Mobile medewerker je topic oppakt. Deze kan je helpen door je simkaart te activeren en in orde te maken voor je. Heb even geduld, vandaag zal er vast wel iemand dit bericht oppakken en er mee aan de slag gaan. Let op, het is weekend, dus het kan even duren voor iemand van T-Mobile dit bericht ziet.

Goed weekend in ieder geval en fijn dat je je hebt aangesloten bij T-Mobile. Als je straks je simkaart op orde hebt en je kan met je mobiel bellen en ook online op My T-Mobile. Vergeet dat niet dat je de volgende diensten activeert van T-Mobile, ze zijn gratis en je krijgt er nog korting mee ook!!

T-Mobile Samen voor je familie & vrienden
Met T-Mobile Samen krijgen jij én je groepsleden extra voordeel en bepaal je zelf met wie jij je groep wil starten. 3 redenen om een Samen-groep te starten:

- Je belt onderling gratis binnen Nederland met jouw familie of vriendengroep! Dit is ook super handig als je kinderen met PrePaid hebt.
- Elke maand krijgt iedere abonnee een cadeau. Bijvoorbeeld € 2,50 korting.
- Je betaalt hier niets voor. T-Mobile Samen krijg je van ons.

Zie HIER voor meer info.

Spaar gratis voor cadeaus met T-Mobile Extra
Het leukste van sparen met T-Mobile Extra, is natuurlijk je punten inwisselen! Misschien heb je zonder dat je het door hebt, al een leuk cadeau bij elkaar gespaard. Kies in de online catalogus uit leuke cadeaus of bijzondere uitjes. Voor jezelf, of voor iemand anders. Of spaar voor korting op je factuur of telefoonaccessoires in de T-Mobile Shops.

Zie HIER voor meer info.

T-Mobile Vriendenkorting
Regelmatig hoort T-Mobile van klanten dat ze zo tevreden zijn over T-Mobile dat ze T-Mobile aanbevelen bij vrienden en bekenden. Dat vinden ze bij T-Mobile natuurlijk heel leuk om te horen. En om dat aanbevelen nog leuker voor jou te maken is er nu T-Mobile Vriendenkorting.

Met T-Mobile Vriendenkorting ontvang jij voor iedere vriend die je aanbrengt eenmalig € 25,- korting op je T-Mobile factuur. En niet alleen jij, ook de vriend of vriendin die je aanbrengt ontvangt deze factuurkorting. Zo profiteren jullie allebei en is het voor jullie beiden leuk om bij ons klant te zijn.

Zie HIER voor meer info.

In ieder geval veel plezier met je nieuwe abonnement en fijn weekend!

PS: vergeet ook niet de My T-Mobile app te downloaden op je telefoon.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Niek,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat het gister al is gelukt om de simkaart succesvol te activeren. Werkt alles weer naar behoren? Laat het ons weten! ;)

@Serviceweb; Dankjewel voor het delen van handige tips. Niek maakt gebruik van een PrePaid aansluiting en dus kan hij/zij zelf geen T-Mobile Samen groep starten en/of gebruik maken van T-Mobile Extra. Niek kan wel gebruik maken van PrePaid Surprise. Op deze pagina vind je daar meer informatie over. 🙂
Nee, de nieuwe SIM kaart werkt niet. Voor de duidelijkheid: op de website komt na het klikken op de knop voor het activeren te staan dat de activering is gelukt, maar krijg vervolgens een e-mail dat er iets mis is gegaan (zie mijn vorige bericht).

Wat is er mis gegaan en kan iemand mijn probleem oplossen?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Niek,

Voor zover wij hier in ons systeem zien staan is jouw nieuwe simkaart op 25 februari om 16:22 succesvol geactiveerd. Hier heb je ook een SMS van ontvangen als het goed is. Het gaat om de simkaart die eindigt op -910, deze staat op dit moment actief in ons systeem. Deze heb je op dit moment in jouw telefoon en deze werkt nog steeds niet?

Zou je mij anders, als het nog niet goed werkt, het nieuwe simkaartnummer in een privébericht kunnen sturen? Dit kan via mijn profiel. Ik ga dan de activatie handmatig voor je verwerken in ons systeem.

Ik hoor graag van je of het gelukt is en anders zie ik jouw privébericht vanzelf verschijnen! 🙂

Reageer