Beantwoord

Nieuwe sim maar geen 4G en geen netwerk

  • 15 april 2019
  • 1 reactie
  • 1019 Bekeken

Vanmorgen om 9 uur nieuwe sim erin gedaan en doet het nog steeds niet. Kan niet bellen niks. Ben een weekje weg dus dacht makkelijk alleen de sims maar om te wisselen
icon

Beste antwoord door David 16 april 2019, 09:40

Hi @shanna199h,

Heb je de simkaart wel geactiveerd voordat je deze in jouw toestel hebt geplaatst? Je moet dit namelijk via My T-Mobile doen, anders werkt de simkaart inderdaad niet. Ik kan niet controleren of dit is gebeurd, omdat je niet bent geregistreerd met jouw My T-Mobile account. Als het nog niet werkt na de activatie, kun je mij dan een privébericht via mijn profiel sturen met jouw telefoon- en simkaartnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers iBAN? Dan kan ik gaan kijken waarom de simkaart het niet doet.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet, Shanna!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @shanna199h,

Heb je de simkaart wel geactiveerd voordat je deze in jouw toestel hebt geplaatst? Je moet dit namelijk via My T-Mobile doen, anders werkt de simkaart inderdaad niet. Ik kan niet controleren of dit is gebeurd, omdat je niet bent geregistreerd met jouw My T-Mobile account. Als het nog niet werkt na de activatie, kun je mij dan een privébericht via mijn profiel sturen met jouw telefoon- en simkaartnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers iBAN? Dan kan ik gaan kijken waarom de simkaart het niet doet.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet, Shanna!

Reageer