Beantwoord

Nieuwe sim na 24 uur en bezoek winkel nog steeds niet geactiveerd.

Ik heb een aantal dagen geleden mijn nieuwe Iphone 6 binnen gekregen. Hier zat geen simkaart bij, deze heb ik aangevraagd via my-tmobile en eergister binnen gekregen. Activeren lukte niet online, zelfs niet na twee keer, dus klantenservice gebeld. Deze kregen het ook niet voor elkaar en zeiden mij naar een tmobile-store te gaan. Daar ben ik een uur geleden geweest, ik heb een nieuwe simkaart gekregen maar nog stééds, ook na herhaaldelijk aan en uitzetten van mijn telefoon, krijg ik geen netwerk op mijn nieuwe telefoon, de oude functioneert nog steeds.

Ik ga morgen om 15:00 op vakantie en zou graag mijn nieuwe telefoon dan in gebruik hebben, kan iemand dit voor mij bekijken/regelen?
icon

Beste antwoord door Hajar 25 september 2015, 13:57

Hi Ivanhoe,

Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone 6! Hoe bevalt die tot nu toe? Ik heb hem ook sinds kort en ik vind hem super fijn! :)

Ik lees ook dat je op vakantie gaat, wat lekker! Waar ga je naar toe?

Ik zie dat het activeren van je simkaart nu inmiddels wel is gelukt. Klopt dat?

Veel plezier op vakantie en met je iPhone en als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden! 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ivanhoe,

Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone 6! Hoe bevalt die tot nu toe? Ik heb hem ook sinds kort en ik vind hem super fijn! :)

Ik lees ook dat je op vakantie gaat, wat lekker! Waar ga je naar toe?

Ik zie dat het activeren van je simkaart nu inmiddels wel is gelukt. Klopt dat?

Veel plezier op vakantie en met je iPhone en als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden! 🙂

Reageer