Beantwoord

Nieuwe sim na verlengen

• 11 juli 2017
  • 1 reactie
  • 141 Bekeken

Goedemiddag ik heb mijn abonnement verlengt via Mobiel.nl nu staat er in hun mail dat ik de huidige simkaart behoud, maar ik heb nu i.p.v. een micro-, een nanosimkaart nodig, omdat ik over ga op Apple Iphone SE .Krijg ik deze simkaart toegestuurd of moet ik deze via T mobile bestellen en zoals ik zag betalen.(wat mij niet logisch lijkt omdat ik verleng en er dan niet vanuit ga dat ik een simkaart moet kopen)
Groet Harry
icon

Beste antwoord door Muberra 11 juli 2017, 18:26

Hoi Harry,

Gefeliciteerd met jouw verlenging! Je hebt een mooie iPhone gekozen. ;)

Je hebt jouw abonnement via een externe dealer afgesloten en dan is het hun verantwoordelijkheid dat ze jou een nieuwe simkaart leveren. Op het moment dat je een verlenging afsluit via onze website of in één van onze T-Shops, dan krijg je kosteloos een nieuwe simkaart van ons. Nu kan je een nieuwe simkaart bestellen via My T-Mobile of langsgaan in één van onze T-Shops, maar er zijn dan wel kosten aan verbonden. Via My T-Mobile is het voordeliger, want dan betaal je €5 voor een nieuwe simkaart!

Jouw verlenging zal ingaan op 11 november. Uiteraard kan je al wel direct van jouw nieuwe Apple-pareltje gebruik gaan maken.

Veel plezier met het nieuwe toestel en de verlenging! Als je nog vragen hebt, staan wij voor je klaar op het forum. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Harry,

Gefeliciteerd met jouw verlenging! Je hebt een mooie iPhone gekozen. ;)

Je hebt jouw abonnement via een externe dealer afgesloten en dan is het hun verantwoordelijkheid dat ze jou een nieuwe simkaart leveren. Op het moment dat je een verlenging afsluit via onze website of in één van onze T-Shops, dan krijg je kosteloos een nieuwe simkaart van ons. Nu kan je een nieuwe simkaart bestellen via My T-Mobile of langsgaan in één van onze T-Shops, maar er zijn dan wel kosten aan verbonden. Via My T-Mobile is het voordeliger, want dan betaal je €5 voor een nieuwe simkaart!

Jouw verlenging zal ingaan op 11 november. Uiteraard kan je al wel direct van jouw nieuwe Apple-pareltje gebruik gaan maken.

Veel plezier met het nieuwe toestel en de verlenging! Als je nog vragen hebt, staan wij voor je klaar op het forum. 🙂

Reageer