Beantwoord

Nieuwe simaart voor s9+ -veranging orange kaart

• 23 november 2018
  • 2 reacties
  • 1027 Bekeken

Ik ben al zeer lang trouwe klant bij T-mobile en gebruik tot nu toe nog de oorspronkelijke Orange sim-kaart aangezien deze ook bij verlenging met nieuw toestel nooit vervangen is.
Echter ik begrijp dat deze kaart niet past in de nieuwe generatie telefoons (samsung galaxy s9+).
Via my t-mobile is weliswaar een vervangende kaart te bestellen maar ik zou als trouwe klant toch verwachten dat hieraan geen kosten verbonden zouden moeten zijn. Is het aub mogelijk om mij een vervangende kaart toe te zenden
icon

Beste antwoord door Seccie 23 november 2018, 13:58

Hoi @BTim,

Ik adviseer je om in dit topic een melding te maken. T-mobile forum moderators (medewerkers) kunnen vervolgens via het reeds gekoppelde simkaartnummer zien of je simkaart in aanmerking komt voor kosteloze vervanging. Ik kan dat als medeklant niet bepalen.

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @BTim,

Ik adviseer je om in dit topic een melding te maken. T-mobile forum moderators (medewerkers) kunnen vervolgens via het reeds gekoppelde simkaartnummer zien of je simkaart in aanmerking komt voor kosteloze vervanging. Ik kan dat als medeklant niet bepalen.

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi BTim,

Dat is inderdaad al een oud kaartje zeg! Leuk dat je al zo lang bij ons zit.

Ik zie dat Seccie je al had gewezen op het algemene topic omtrent dit ondewerp - de reden daarvoor is om het forum overzichtelijk te houden. Maar buiten dat kan ik uiteraard die simkaart voor jou regelen dus geen zorgen!

Ik heb deze direct voor je aangevraagd, dus deze komt kosteloos jouw kant op. 😃

Reageer