Vraag

Nieuwe simkaart?

• 22 augustus 2011
  • 8 reacties
  • 442 Bekeken

Hallo,
Ik heb een simkaart van al minstens een jaar of 5 oud, en ik zou deze graag in mijn nieuwe smartphone gebruiken, maar helaas gaat dat niet omdat mijn simkaart de bandbreedte niet aan kan.
Is het mogelijk om deze simkaart om te laten zetten naar een simkaart die de bandbreedte van een smartphone wel aan kan? Dus de simkaart die ik nu heb, met dit nummer en beltegoed om zetten naar een simkaart met hetzelfde nummer en beltegoed maar die meer bandbreedte aan kan.

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is, en ik hoop dat iemand er antwoord op heeft.

MVG,
Anouska

8 reacties

toen ik een abbonoment nam met internet kreeg ik automatish een HTMS kaartje maar denk dat je hier over beter kan bellen en dan zal het vast zo zijn dat je de code op je kaartje door moet geven en ze nieuwe kunne afsturen die wel HTMS ondersteund

weet alleen niet hoe het bij prepay geregeld is kan zijn dat je gewoon nieuw kaartje moet kopen dan ...
Bij mijn smartphone zat ook een nieuw simkaartje, maar ik heb nog bijna 10 euro aan beltegoed op mijn oude kaartje staan, en ik sms/bel bijna nooit, dus ik zou graag dat kaartje in mijn smartphone gebruiken, maar dat gaat dus niet.
Reputatie 5
@Anouskaaa
Ik heb een nieuwe simkaart voor je bestelt, deze ontvang je binnen enkele dagen in huis. Je kunt de nieuwe simkaart via My T-Mobile activeren. Je beltegoed blijft dan behouden.
Dus ik hou dan gewoon mijn beltegoed, en ik kan die nieuwe simkaart in mijn smartphone gebruiken?

Hou ik ook gewoon hetzelfde nummer?
Reputatie 5
@Anouskaaa
Je behoud je eigen nummer en het beltegoed. De nieuwe simkaart kun je in de smartphone gebruiken.
Oke, dankjewel 😃
Zitten er eigenlijk kosten aan verbonden?
Ik heb daarnet de nieuwe simkaart ontvangen per post, en ik heb 'm gelijk geactiveerd.

Mijn beltegoed en nummer zijn inderdaad behouden, en bovendien werkt deze simkaart wél in mijn HTC Wildfire.

Nogmaals heel erg bedankt!

Reageer