Beantwoord

Nieuwe simkaart

Geen resultaat voor de zoekterm 'ik heb een nieuwe telefoon (iphone 5S, had een iphone 4s), nu zit mijn nieuwe simkaart er in en blijft de sim vergrendeld. Hoe kan ik die ontgrendelen'
icon

Beste antwoord door Hajar 8 mei 2016, 13:28

Hi Kriscuppen,

Welkom op ons Forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone 5S. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je gister op 7 mei je simkaart succesvol hebt geactiveerd. Werkt alles weer naar behoren?

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! :)

@Jantine0009,

Welkom op ons Forum!

Wat vreemd dat je jouw simkaart niet hebt ontvangen. Normaal gesproken ontvang je hem inderdaad binnen 3 werkdagen. Ik zie dat je gister telefonisch contact hebt opgenomen met een collega en dat zij jou kosteloos een nieuwe simkaart heeft opgestuurd. Je kan de simkaart straks op deze pagina activeren.

Laat je ons weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Heb je je nieuwe simkaart wel geactiveerd?

Groet,
Ik heb 24 April een nieuwe simkaart aan gevraagt email gekregen van bevestiging maar nog steeds niet ontvangen...wanneer kan ik het verwachten in de email stone 3 werkdagen
Reputatie 6
Badge +17
Jantine, je kunt het beste even een andere topic maken ipv reageren op andere topic. Dit heet crossposten en is niet toegestaan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kriscuppen,

Welkom op ons Forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone 5S. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je gister op 7 mei je simkaart succesvol hebt geactiveerd. Werkt alles weer naar behoren?

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! :)

@Jantine0009,

Welkom op ons Forum!

Wat vreemd dat je jouw simkaart niet hebt ontvangen. Normaal gesproken ontvang je hem inderdaad binnen 3 werkdagen. Ik zie dat je gister telefonisch contact hebt opgenomen met een collega en dat zij jou kosteloos een nieuwe simkaart heeft opgestuurd. Je kan de simkaart straks op deze pagina activeren.

Laat je ons weten of het is gelukt?

Reageer