Beantwoord

Nieuwe simkaart

  • 20 april 2018
  • 2 reacties
  • 176 Bekeken

Is mijn nieuwe simkaart al verstuurd? Heb hier geen bericht van ontvangen
icon

Beste antwoord door Rosan 21 april 2018, 09:57

Beste Sietzejan op welke manier heb je hem besteld?
En staan je adres gegevens juist in My T Mobile vermeld?
Doorgaans duurt dit enkele werk dagen voordat je je nieuwe sim kaart in huis heb.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +13
Beste Sietzejan op welke manier heb je hem besteld?
En staan je adres gegevens juist in My T Mobile vermeld?
Doorgaans duurt dit enkele werk dagen voordat je je nieuwe sim kaart in huis heb.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sietzejan,

Ik zie dat mijn collega je goed heeft geholpen. Je simkaart is inderdaad al onderweg en je kan hem snel thuis verwachten. Je kan straks de simkaart op deze pagina activeren. Als ik nog iets voor je kan doen, let me know!

Reageer