Beantwoord

nieuwe simkaart

• 21 augustus 2018
  • 8 reacties
  • 1031 Bekeken

ik heb nog een oude prepaid grote simkaart, nog van dutchtone,,
met een oud simpel toestel waar ik mee kan bellen en sms-en
meer hoef ik ook niet..

bevalt goed, maar als ik een nieuwer toestel wil, waar ik mee kan bellen en sms-en, moet daar een andere sim kaart in.
kan ik niet zo maar regelen in een winkel blijkbaar. ook het overzetten van mijn gegevens, telefoonnummers en zo kan niet in de winkel, werd mij verteld in de winkel

moet via de cloud, werd gezegd.

ik wil dat eigenlijk niet,

wat zijn de mogelijkheden?
icon

Beste antwoord door jan kelder 21 augustus 2018, 12:24

Oke , dan zal het nog werken. Dan denk dat je een nieuwe kaart moet aan vragen , die kun je dan kleiner maken voor je nieuwe toestel.
Als de nieuwe kaart hebt deze eerst in je oude toestel doen om je nummers daar op te zetten en dan kleiner maken voor je nieuwe toestel als dat nodig is . Je kan je nieuwe kaart activeren op my-tmobile
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Na mij weten werkt je simkaart niet meer , je zal een nieuwe kaart moeten kopen .
naar mijn weten doet dat ding het gewoon..
ik heb vanmorgen nog bewijs gehad dat dat ding het deed..

in de vorm van een sms-je
meerdere zelfs..
Reputatie 5
Badge +14
Oke , dan zal het nog werken. Dan denk dat je een nieuwe kaart moet aan vragen , die kun je dan kleiner maken voor je nieuwe toestel.
Als de nieuwe kaart hebt deze eerst in je oude toestel doen om je nummers daar op te zetten en dan kleiner maken voor je nieuwe toestel als dat nodig is . Je kan je nieuwe kaart activeren op my-tmobile
dat klinkt goed, dank je voor dit antwoord

een nieuwe kaart aanvragen gaat waarschijnlijk via my t-mobile schat ik in..
Reputatie 5
Badge +14
Ja klopt !
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gerrie,

Top om te zien dat Jan Kelder je al heeft geholpen met jouw vraag! 🙂 Laat het nog even weten wanneer je de simkaart daadwerkelijk besteld hebt, want gezien de "leeftijd" van de simkaart, kom je in aanmerking voor een kosteloze vervanging. Ik wil er anders ook één opsturen, maar misschien wil je de nieuwe sim al gelijk hebben en duik je even de T-Shop in de buurt in! 😉

We horen het graag van je, Gerrie!
hallo David,

bij de winkel in de buurt zeiden ze dat dat niet kon..

tenminste, de vraag was of ze een nieuwe simkaart konden leveren en dan ook op de nieuwe mijn telefoonnummers konden overzetten..
ging ik er van uit dat ze ook geen sim konden leveren..

misverstand waarschijnlijk..
waarschijnlijk eerst de nummers naar telefoon kopieren

dus een nieuwe simkaart zou een idee zijn
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gerrie,

Als je mij een privébericht met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van de iban stuurt dan zorg ik ervoor dat je kosteloos een nieuwe simkaart krijgt. Ik zie je bericht graag tegemoet! 🙂

Reageer