Beantwoord

nieuwe simkaart

  • 22 januari 2019
  • 2 reacties
  • 572 Bekeken

een goede avond ik heb laatst een nieuwe simkaart gekregen echter kan ik deze niet activeren want het is niet hetzelfde nummer wat er op staat.
mijn oude simkaart werkt nog steeds wat ik niet begrijp want het abonnement zou eigenlijk al de 16e jan aflopen.

dus mijn vraag luid kan ik gewoon mijn oude simkaart blijven gebruiken (wat er tot nu toe wel op lijkt) of moet ik op een of andere vage manier de nieuwe zien te activeren???
icon

Beste antwoord door drs Chris 22 januari 2019, 21:28

Je kunt gewoon je oude simkaart blijven gebruiken, maar het is wel nuttig als er even een moderator gaat kijken waar dat nieuwe nummer vandaan komt. Dat je niet dubbele facturen krijgt zoals in deze draad: https://community.t-mobile.nl/abonnementen-en-bundels-479/dubbel-facturatie-dubbel-factuur-en-dubbel-nummer-in-my-tmobile-maar-1-nummer-308639
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Je kunt gewoon je oude simkaart blijven gebruiken, maar het is wel nuttig als er even een moderator gaat kijken waar dat nieuwe nummer vandaan komt. Dat je niet dubbele facturen krijgt zoals in deze draad: https://community.t-mobile.nl/abonnementen-en-bundels-479/dubbel-facturatie-dubbel-factuur-en-dubbel-nummer-in-my-tmobile-maar-1-nummer-308639
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Djengis98,

Het is inderdaad zoals drs Chris zegt, je kunt de oude simkaart sowieso blijven gebruiken! Het is alleen niet duidelijk wat je precies hebt besteld, qua simkaart? Je hebt op jouw huidige aansluiting namelijk geen nieuwe, vervangende simkaart aangevraagd, maar ook geen opzegging of verlenging doorgegeven voor jouw abonnement. Het is mij op dit moment dus niet helemaal duidelijk wat je precies wilt met jouw abonnement en de verschillende simkaarten, zou je dat kunnen toelichten?

Reageer