Beantwoord

Nieuwe simkaart

• 20 mei 2019
  • 1 reactie
  • 787 Bekeken

Hoihoi,

Ik mocht mijn abonnement verlegen maar ik moest de eigenaars naam van het nummer veranderen dus dat in de winkel gedaan door een nieuw abonnement aan te sluiten op mijn eigen naam enzo dus.
Nou liep mn contract tot 17 mei en is dat dus de dag dat ik mijn nieuwe simkaart erin moest doen.
Dit ben ik heel stom vergeten en wil het nu net doen.
Ik doe de simkaart in mn telefoon, en krijg de melding geen service...?
Ik wil mn simkaart activeren en vul dat nummer in, wat moet beginnen met 893116 enzo.
Ik vul alles in staat er ‘dit nummer moet beginnen met ‘893116’ Dat heb ik dus gedaan maargoed, en er stond dat hij niet geldig was ofzo?
Hoe kan dit?
Hoe los ik dit op?
Mn oude abonnement loopt nog wel als ik kijk via de tmobile app, maar kan niks over mn nieuwe abonnement vinden?
Kan ik ook mn nieuwe simkaart niet meer gebruiken ofzo?
HELP.
Kreeg ook sms’jes over nummerbehoud... wat pas over een paar weken is ofzo..😅
snap er niks van...

icon

Beste antwoord door Jaimy 21 mei 2019, 12:16

Hoi Xilseesmitss,

Wat een verhaal! Ik ga je hier natuurlijk mee helpen.

Sommige dingen zijn mij nog niet helemaal duidelijk. Bij welke provider heb je precies een verlenging met nummerbehoud aangevraagd?
Bij ons in het systeem staat namelijk geen verlenging, maar wel een aanvraag voor nummerbehoud en een goedkeuring van de nieuwe provider. Heb je misschien bij een andere provider een nieuw abonnement aangevraagd? Dan kan het namelijk kloppen dat deze pas 11-06-2019. Jouw huidige T-Mobile abonnement zal dan nog doorlopen tot die datum en daarna kun je de nieuwe simkaart er pas instoppen en die activeren. Het activeren zal dan ook via de website van de nieuwe provider moeten.

Laat mij maar weten of dit het antwoord is op jouw vraag! En zo niet, dan sta ik natuurlijk gewoon voor je klaar.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Xilseesmitss,

Wat een verhaal! Ik ga je hier natuurlijk mee helpen.

Sommige dingen zijn mij nog niet helemaal duidelijk. Bij welke provider heb je precies een verlenging met nummerbehoud aangevraagd?
Bij ons in het systeem staat namelijk geen verlenging, maar wel een aanvraag voor nummerbehoud en een goedkeuring van de nieuwe provider. Heb je misschien bij een andere provider een nieuw abonnement aangevraagd? Dan kan het namelijk kloppen dat deze pas 11-06-2019. Jouw huidige T-Mobile abonnement zal dan nog doorlopen tot die datum en daarna kun je de nieuwe simkaart er pas instoppen en die activeren. Het activeren zal dan ook via de website van de nieuwe provider moeten.

Laat mij maar weten of dit het antwoord is op jouw vraag! En zo niet, dan sta ik natuurlijk gewoon voor je klaar.

Reageer