Beantwoord

Nieuwe simkaart aanvragen

• 7 mei 2018
  • 1 reactie
  • 468 Bekeken

Mijn mobiel is gestolen en ik wilde meteen een nieuwe simkaart aanvragen met hetzelfde nummer. Ik heb dit twee keer geprobeerd maar beide keren kreeg ik een mailtje dat de aanvraag is mislukt maar niet waar dit aan ligt. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Alvast bedankt voor het reageren!
icon

Beste antwoord door Hajar 8 mei 2018, 15:01

Hi Kirsten,

Aaah heel spijtig om te horen dat je toestel is gestolen. 😞 Heb je wel aangifte gedaan? Goed dat je in ieder geval je simkaart hebt geblokkeerd zodat er geen misbruik gemaakt van kan worden.

Ik zie dat je op moment van bestellen niet genoeg beltegoed had en dus lukte het niet. Geen zorgen! Ik heb dit direct opgelost door een nieuwe simkaart voor je te bestellen. Je kan hem binnen 3 werkdagen thuis verwachten en op deze pagina kan je straks de simkaart activeren.

Laat je even weten of het lukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Kirsten,

Aaah heel spijtig om te horen dat je toestel is gestolen. 😞 Heb je wel aangifte gedaan? Goed dat je in ieder geval je simkaart hebt geblokkeerd zodat er geen misbruik gemaakt van kan worden.

Ik zie dat je op moment van bestellen niet genoeg beltegoed had en dus lukte het niet. Geen zorgen! Ik heb dit direct opgelost door een nieuwe simkaart voor je te bestellen. Je kan hem binnen 3 werkdagen thuis verwachten en op deze pagina kan je straks de simkaart activeren.

Laat je even weten of het lukt?

Reageer