Beantwoord

nieuwe simkaart aanvragen

• 19 juni 2019
  • 9 reacties
  • 1218 Bekeken

goedemiddag,

ik ben helaas mijn simkaart verloren afgelopen weekend.. nu heb ik hem dus zo snel mogelijk geblokkeerd en daarom wil ik nu dus graag een nieuwe bestellen op my T-mobile maar ik kan niet op de link klikken om een nieuwe simkaart te bestellen voor 5 euro ongeveer. kan iemand mij hiermee helpen?

groetjes

Krit Notten
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 juni 2019, 10:02

Hoi @kritnotten,

Wat fijn dat iedereen al zo met je mee heeft gedacht! Ik kijk uiteraard ook nog even mee.

Ik heb even dezelfde stappen gevolgd en ik kan de knoppen in jouw account inderdaad ook niet aanklikken - vreemd! Daarom heb ik direct een nieuwe simkaart naar jou toegestuurd! Deze krijg je binnen enkele dagen al binnen, dus dan moet het helemaal goedkomen.

Laat je het weten als je nog meer vragen hebt?
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @kritnotten,

Kun je aangeven waarom je niet op de link kan klikken? Maak je gebruik van een mobiel toestel?
Of probeer je een aanvraag te doen vanuit My T-Mobile?
We horen het graag van je, zodat we mee kunnen denken hoe je toch z.s.m. een nieuwe simkaart kunt bestellen.
hoi Seccie,

ik maak gewoon gebruik van my T-mobile via mijn laptop maar als ik dan op "simkaart bestellen" wil klikken doet hij dat gewoon niet. hier heb ik een afbeelding bijgevoegd om aan te tonen waar ik niet op kan klikken.

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @kritnotten,

Bedankt voor je snelle reactie. Krijg je een foutmelding of kun je helemaal niet op " Simkaart bestellen " klikken? Ik hoor het graag weer van je.
Reputatie 6
Badge +8
@kritnotten Ik verwacht dat een van de T-Mobile moderators in ieder geval een nieuwe simkaart voor je kan bestellen, maar als er problemen met het bestelproces zijn dan moet dit natuurlijk worden aangepast.

T-Mobile moderators lezen actief mee in alle topics op de community en reageren meestal binnen de 24 tot 48 uur.
@Seccie ik kan er gewoon helemaal niet op klikken
Reputatie 6
Badge +8
@kritnotten Zou je even voor de zekerheid even je cookies / tijdelijke internet bestanden kunnen verwijderen? Ik probeer zelf een aanvraag te doen vanuit My T-Mobile en dat lijkt gewoon te werken. Ook vanaf mijn mobiele toestel (iPhone x ) kan ik met de My T-Mobile app een nieuwe vervangende simkaart bestellen.

Welke browser gebruik je op dit moment?

Ik hoor graag weer van je!
Reputatie 4
Badge +3
Beste @kritnotten,

Gebruik je toevallig een adblocker? Adblockers kunnen soms wel eens roet in het eten gooien.

Groet,

Jeffrey
Het snelste heb je er 1 bij een tmobilewinkel. Als er 1 in de buurt bij je is.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @kritnotten,

Wat fijn dat iedereen al zo met je mee heeft gedacht! Ik kijk uiteraard ook nog even mee.

Ik heb even dezelfde stappen gevolgd en ik kan de knoppen in jouw account inderdaad ook niet aanklikken - vreemd! Daarom heb ik direct een nieuwe simkaart naar jou toegestuurd! Deze krijg je binnen enkele dagen al binnen, dus dan moet het helemaal goedkomen.

Laat je het weten als je nog meer vragen hebt?

Reageer