Beantwoord

Nieuwe simkaart aanvragen lukt niet

• 20 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

Beste allemaal,
ik heb al jaren een prepaid simkaart van T-Mobile. Ik heb sinds een week een nieuwe telefoon: een Huawei P8 lite . Helaas kan ik mijn nieuwe toestel niet gebruiken, omdat daar alleen een microsimkaart in kan.
Ik wil graag mijn nummer behouden.
Wat zijn de opties?

Kan ik ergens een microsim aanvragen met hetzelfde nummer, of
moet ik de simkaart laten knippen?

Alvast hartelijk dank voor jullie hulp!
icon

Beste antwoord door Sam- 23 augustus 2016, 11:04

Hey 3rk,

Nogmaals van harte welkom op het forum. Dit keer namens de medewerkers. 😉 Leuk dat je hier je vraag stelt.

Wat vreemd zeg. Zou je mij in een privébericht je volledige adres willen sturen? Dan zorg ik dat je adres goed wordt geregistreerd bij ons en stuur ik je gelijk een nieuw simkaartje toe.

Gaaf dat je trouwens een nieuw toestel hebt. Heb je er al een beetje mee kunnen spelen of gaat het echte werk pas beginnen als je de simkaart hebt? Ik ben benieuwd naar je reactie. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi 3rk, welkom op het klantenforum.

Allereerst: laat je simkaart s.v.p. niet knippen, ondanks dat men zegt dat het gewoon kan/goed gaat. Het is niet verstandig, je kan de kaart beschadigen en als er verkeerd geknipt wordt, kan het zomaar zo zijn dat de simkaart helemaal niet meer werkt.

Je kunt je adresgegevens registreren via My T-Mobile. Wanneer deze gegevens bekend zijn, kan een T-Mobile Moderator je namelijk een nieuwe simkaart toesturen. Wanneer het een echt oude simkaart betreft, wordt deze gratis vervangen. (Als je je nog niet had geregistreerd krijg je ook nog 5 euro beltegoed cadeau.)

Je kunt ook zelf via My T-Mobile een nieuwe simkaart aanvragen voor €5,09 of langs een T-Shop gaan als er eentje in de buurt zit.
Als ik mijn adresgegevens probeer te registreren, krijg ik een foutmelding.
Wat voor foutmelding krijg je? Dan kan een T-Mobile Moderator daar naar (laten) kijken zodra hij/zij het topic oppakt. Mijn verwachting is dat je topic morgen in de loop van de dag nog wordt opgepakt, hooguit overmorgen. Vanwege de vakantieperiode en drukte op het forum is er momenteel een lichte achterstand.
Als ik bij adres druk op wijzigen krijg ik de volgende foutmelding:
Het is niet mogelijk om je adres te wijzigen. Neem contact op met T-Mobile Klantenservice om je adres te registreren.
Reputatie 6
Badge +17
Hey 3rk,

Nogmaals van harte welkom op het forum. Dit keer namens de medewerkers. 😉 Leuk dat je hier je vraag stelt.

Wat vreemd zeg. Zou je mij in een privébericht je volledige adres willen sturen? Dan zorg ik dat je adres goed wordt geregistreerd bij ons en stuur ik je gelijk een nieuw simkaartje toe.

Gaaf dat je trouwens een nieuw toestel hebt. Heb je er al een beetje mee kunnen spelen of gaat het echte werk pas beginnen als je de simkaart hebt? Ik ben benieuwd naar je reactie. 🙂

Reageer