Beantwoord

Nieuwe simkaart activatie duurt lang

• 19 januari 2016
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Hallo heb vandaag een nieuwe telefoon gekregen. Daarbij zat een nieuwe simkaart deze moest ik activeren dat heb ik gedaan. als ik na 30 min nog geen bereik had moest ik mij toestel opnieuw opstarten.
Ook dit helpt niet oude sim blijft het doen en nieuwe niet. nu ben ik al een tijdje verder en heb nog geen bereik met me nieuwe simkaart. Iemand een idee wat ik nu moet doen?
icon

Beste antwoord door Amy 21 januari 2016, 15:52

Hey Tamara,

Welkom op het T-Mobile Forum,

Ai, ik snap dat je er van baalt dat je simkaart niet direct goed geactiveerd was. Dit kan soms inderdaad even duren. Als ik het goed moet alles nu weer naar behoren werken, klopt dat? Mocht je nog ergens problemen mee hebben dan horen we het natuurlijk graag Tamara!

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel trouwens, een nieuwe Samsung! Hoe bevalt 'ie?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Tamara,

Welkom op het T-Mobile Forum,

Ai, ik snap dat je er van baalt dat je simkaart niet direct goed geactiveerd was. Dit kan soms inderdaad even duren. Als ik het goed moet alles nu weer naar behoren werken, klopt dat? Mocht je nog ergens problemen mee hebben dan horen we het natuurlijk graag Tamara!

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel trouwens, een nieuwe Samsung! Hoe bevalt 'ie?

Reageer