Beantwoord

Nieuwe simkaart activeren lukt niet

• 3 januari 2016
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Ik heb me contract mogen verlengen. Een nieuw contract. Een nieuwe telefoon en helaas ook een nieuwe simkaart moeten kopen. Joepie! Dacht ik. Maar zodra ik me oude nummer over wil zetten naar me nieuwe nano kaart zegt tmobile in eerste instantie dat alles gelukt is. 2 sec later krijg ik een mail dat het niet gelukt is. Ik heb dit wel 5 x geprobeerd op verschillende dagen en momenten, maar geen overzetten. Ik zit al 3 weken zonder bellen of iets dergelijks. Ik ben totaal niet bereikbaar. Ik vind dit waardeloos en als dit nog een week zo blijft eis ik me abonnement geld van de maand december terug! Tmobile zal dit gauw moeten oplossen en met een tegemoetkoming over de brug komen. Ik heb notabene kinderen waar ik bereikbaar voor moet zijn en blijven. Ik vind dit heel slecht geregeld en wordt van kastje naar de muur gestuurd. Tmobile.... los dit aljeblieft eens op!
icon

Beste antwoord door Thalina 4 januari 2016, 12:39

Hoi Fabeltje,

Leuk dat je weer eens op het forum langskomt!

Helaas is de reden niet zo leuk. Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn! Ik heb gelijk de laatste update van de storing bekeken. Op dit moment zijn we nog steeds hard bezig om het probleem op te lossen. Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op gehoopt had. Helaas kan ik op momenteel veranderen aan deze situatie, anders had ik dat zeker gedaan. Mijn collega's van de IT-afdeling werken hard aan een oplossing. Nogmaals excuus voor het ongemak! Ik wil je in ieder geval adviseren om je nieuwe simkaart in je toestel te houden. Zodra het probleem opgelost is kun je via jouw toestel zien dat je weer netwerk hebt.

Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Fabeltje,

Leuk dat je weer eens op het forum langskomt!

Helaas is de reden niet zo leuk. Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn! Ik heb gelijk de laatste update van de storing bekeken. Op dit moment zijn we nog steeds hard bezig om het probleem op te lossen. Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op gehoopt had. Helaas kan ik op momenteel veranderen aan deze situatie, anders had ik dat zeker gedaan. Mijn collega's van de IT-afdeling werken hard aan een oplossing. Nogmaals excuus voor het ongemak! Ik wil je in ieder geval adviseren om je nieuwe simkaart in je toestel te houden. Zodra het probleem opgelost is kun je via jouw toestel zien dat je weer netwerk hebt.

Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten!

Reageer