Beantwoord

Nieuwe simkaart activeren lukt niet

• 9 januari 2016
  • 36 reacties
  • 1314 Bekeken

Heb een aantal keer geprobeerd m'n nieuwe simkaart te activeren. Ik krijg wel de sms code binnen en sms dat activeren is gelukt, maar hij geeft nog steeds geen service aan. Heb hem al meerdere keren aan en uit gezet.

Wat gaat er mis?
icon

Beste antwoord door kme 10 januari 2016, 13:32

@All

Hier ben ik dan. Helaas niet met het antwoord waar jullie op hopen. Helaas is de storing nog steeds niet verholpen. Wij begrijpen jullie frustratie en ook wij vinden de situatie erg vervelend.

Hopelijk komt er na het weekend een nieuwe update. Tot dan kan ik wederom alleen maar vragen om jullie geduld.

Excuses voor al het ongemak.
Bekijk origineel

36 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Ben benieuwd wat er aan de hand is.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Krijg wel de verificatiecode binnen en bevestiging dat het activeren gelukt zou zijn, maar geen service, wel noodoproepen. 2x geactiveerd en meerdere keren aan en uit gezet. Probleem speelt nu al 6 uur.
Ik ook, ben al van gisterenavond bezig meerdere keren geactiveerd alles gaat dan zo als het moet maar dan ook geen service .
Ik heb ook hetzelfde probleem. SMS ontvangen dat het is gelukt, maar nog steeds niet actief! Zou snel worden opgelost vertelde de klantenservice, maar is nu al aantal uren later.
Reputatie 2
Hier ook hetzelfde probleem...ik heb net voor 17:30 nog contact gehad met de klantenservice en daar hebben ze mijn gegevens van de nieuwe SIM-kaart nogmaals handmatig ingevoerd. Dan zou het binnen een uur geregeld moeten zijn....helaas inmiddels bijna 2 uur later staat de status nog steeds op "Geen service"....beetje jammer. Extra betaald om het nieuwe toestel vandaag binnen te krijgen en te gebruiken....en dan dit.
Ik heb hetzelfde euvel.. Beetje vreemd allemaal. Is de service van T-mobile beetje brak of??
Hier hetzelfde, lijkt alsof 5 euro voor een nieuwe simkaart naar de maan. Lekker zo.
Ik hoop dat een moderator wat antwoorden kan geven want ik zie het niet zitten om tot maandag te moeten wachten! Ik heb toch niet voor niets een duur abonnement.
Ik hoop het ook,anders ben ik de hele weekend niet te bereiken. Bij mij geeft het aan " simkaart niet geprovisioneerd. Heb ook helemaal geen service
same problem over here! any way to reach t-mobile directly?
Reputatie 6
@All

Ivm een storing bij het aanmelden van de simkaarten op het netwerk kun je momenteel hinder ondervinden van het hebben van 'geen service'. Het ligt aan jullie simkaarten of toestellen maar aan een probleem bij T-Mobile.

Het probleem is verder bekend en er wordt aan gewerkt.

Probeer af en toe eens je telefoon uit en aan te zetten.
Reputatie 2
Inmiddels al 10 uur later en nog steeds is mijn nieuwe SIM niet actief......ieder uur aan / uit gezet.

Baal hier enorm van.....maandag vertrek ik naar buitenland, is er al kijk op of dit probleem voor die tijd opgelost gaat worden?
ik heb precies het zelfde, om het uur opnieuw opstarten ....
tot op heden verandert er niets
En ook hier vanuit Den Haag live! Geen actieve netwerk i.v.m. een storing bij T-mobile. Wat jammer nou net mijn nieuwe toestel binnen en dan direct deze unieke service erachter aan. Wat nou zo grappig is, is dat de site eerst aangaf dat de activatie voldaan was. Maar vervolgens een uur later nog steeds niks. Vervolgens gebeld en direct door een medewerker de simkaart laten activeren, maar ook hier weer geen resultaat na een uur. Ik ben nu 24 uur verder en moet nog steeds een hoesje kopen voor mijn nieuwe toestel en raad eens? Vandaag naar de winkel geweest helemaal uitverkocht, vervolgens op de site gekeken en ook hier niet meer voorradig!
Al met al T-mobile, nog een hele fijne weekend toegewenst, want morgen is het zondag en dan is de klantenservice ook eens een keer vrij.

Dit is Gerrie 1 van de 5 typetjes in de film #BonBiniHolland

Zo voel ik me nou, zondag ochtend.

Met vriendelijke groet,
Hier idem dito!
Erg jammer en HEEL erg slechte reclame voor T-mobile. Zit al te wachten sinds zaterdag 2 uur.
Zelfde probleem sinds 30 december "geen service" en nog steeds niet opgelost.
ook hier gisteren om 11:00 een fijne nieuwe telefoon met nieuw simkaartje.
geen netwerk, geen whatsapp (moet geactiveerd worden via sms). helemaal uitgesloten van de bewoonde wereld. ;)

dus dan maar over de chat....groetjes uit oosterhout!!
Zelfde probleem sinds 30 december "geen service" en nog steeds niet opgelost.

sinds 30 december???
En jawel hoor, gratis nieuw simkaartje met nummerbehoud ontvangen ga hem bewust na de jaarwisseling pas aktiveren ivm internetbankieren via dat oude Orangenummer alles lukt en potverdorie krijg ik nu als boodschap Toestel geblokeerd NetwerkCODE, kunnen jullie me helpen aub en wel zo spoedig mogelijk ivm internetbankieren wat nu helemaal niet meer kan.
is er een klantexpert?? kme bijv? kan er een update op dit forum geplaatst worden hoe lang het nog gaat duren?
Since DAYS your paying customers are trying to activate their new sim cards, but apparently it's impossible due to a technical issue. This is getting ridiculous! I've never experienced such a unbelievable bad service. Where is an official statement about this issue? Why are your Shops not informed? Any ETA on how long this issue is expected to last? You can't expect your customers to live without a working phone for days and recommendd them to restart their phones every now and then. Is the best you can do? Sorry, but you can do better!
Reputatie 6
@All

Hier ben ik dan. Helaas niet met het antwoord waar jullie op hopen. Helaas is de storing nog steeds niet verholpen. Wij begrijpen jullie frustratie en ook wij vinden de situatie erg vervelend.

Hopelijk komt er na het weekend een nieuwe update. Tot dan kan ik wederom alleen maar vragen om jullie geduld.

Excuses voor al het ongemak.
Ik had hetzelfde probleem, maar gelukkig werkte mijn oude simkaart nog. Nadat hier zojuist opeens de melding "geen netwerk" op verscheen, toch maar weer eens mijn nieuwe telefoon met nieuwe simkaart opnieuw opgestart. En wat schertst mijn verbazing (zeker na het bericht van kme), mijn nieuwe simkaart werkt! Ik hoop voor alle andere bezitters van een nieuwe simkaart dat die van jullie nu ook werkt. Succes!
whohohooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ook 🙂
@gr0w ja kreeg nieuwe mobiel en sindsdien kan ik het niet activeren. Heb zovaak gebeld en al het is nog steeds niet opgelost! Waardeloos dit !!!

Reageer