Beantwoord

Nieuwe simkaart activeren lukt niet

• 9 januari 2016
  • 36 reacties
  • 1317 Bekeken

Toon eerste reactie

36 reacties

Vanochtend een nieuwe telefoon gekocht, via internet proberen te activeren, lukte niet.... Toen maar naar de winkel en daar lukte het ook niet. Dus nu maar wachten......
Ik heb naar aanleiding van de melding hierboven mn telefoon gereset en inderdaad nu is de sim actief. Nice!
Reputatie 2
Sinds vanmiddag werkt het bij mij ook ineens, het heeft bij mij ruim 24 uur geduurd voor de sim actief werd......dus duimen voor bij wie het nog niet werkt....succes
Nu ondertussen meer dan 30 uur later doet mijn sim het nog steeds niet. Al meerdere keren toestel opnieuw opgestart. Heb extra betaald om mijn nieuwe toestel op zaterdag te ontvangen maar heb er niets aan zonder sim. Echt belachelijk! Vooral als het probleem al zolang gaande is. Had Tmobile ons wel over mogen inlichten. Vooral toen ik zaterdag belde en de medewerker me doorgaf dat de storing pas net was begonnen en binnen een paar minuten zou worden opgelost. Hele slechte service.
Bij mij werkt de simkaart in een andere telefoon. Hehe.
Reputatie 6
Badge +15
Hoi allemaal,

Zoals Kme al aangaf waren er dit weekend problemen door een storing. We snappen natuurlijk dat dit erg vervelend is. De meeste van jullie zijn gisteren in de loop van de dag alsnog geactiveerd. Mocht je nog problemen hebben dan horen we het graag!

@vogue,
Bij jou is er helaas iets anders aan de hand. Jouw simkaart stond een tijdje op 'pending', hier heb je ook een aantal keer contact over gehad en IT is hier mee aan de slag gegaan. Vanmorgen heb je een sms ontvangen dat je simkaart succesvol is geactiveerd. Werkt alles nu naar behoren? Ik ben benieuwd!
Die van mij doet het nog steeds niet.. Vanochtend contact gehad via de chat en er werd mij verteld dat dit max. 3 dagen kon duren.
Ik heb dit probleem ook sinds gisteren middag niet bereikbaar met mijn nieuwe simkaart!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lizzy001 en AAC,

Welkom op ons Forum!

Ik heb even voor jullie gekeken en zie dat jullie simkaarten succesvol zijn geactiveerd vandaag. Werkt alles weer naar behoren?
Ja het werkt! Super!
Dank daarvoor!
Reputatie 6
Badge +15
Hi Lizzy,

Bedankt voor de terugkoppeling! Fijn dat alles het weer doet! 🙂

Reageer