Beantwoord

nieuwe simkaart activeren lukt niet

  • 9 september 2019
  • 1 reactie
  • 469 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Goedemiddag,
Ik heb een simkaart van jullie ontvangen. Deze wil ik graag activeren, maar ik staat dat ik geen service heb en het telefoonnummer is onbekend in jullie systeem. Wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door David 10 september 2019, 09:44

Hoi @ELier,

Dat is niet erg handig! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het telefoon- en simkaartnummer? Dit kan via mijn profiel. Ik zie jouw bericht graag verschijnen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @ELier,

Dat is niet erg handig! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het telefoon- en simkaartnummer? Dit kan via mijn profiel. Ik zie jouw bericht graag verschijnen!

Reageer