Vraag

Nieuwe simkaart activeren lukt niet

  • 24 september 2019
  • 3 reacties
  • 793 Bekeken

Ik heb sinds 1 maand een nieuwe telefoon, Samsung A70 maar om een of andere reden kan ik regelmatig niet bellen. Diverse malen simkaart verwijderd en opnieuw geplaatst maar na 1 dag kon ik weer niet bellen. Heb voor de zekerheid een nieuwe simkaart besteld en vandaag ontvangen maar het activeren wil maar niet lukken.
Ik doe de nieuwe kaart in de telefoon, geef op de website het nieuwe kaartnummer in en geeft daarna aan dat ik de oude kaart nog heb en werkt. Krijg echter geen sms code. Wat doe ik fout??
Groet, happymari

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @happymari,

Zou je mij via een privébericht, via mijn profiel, het simkaartnummer kunnen sturen van de simkaart die je op het moment wilt gaan gebruiken? Dan kan ik voor je kijken of deze actief is bij ons, dan wel activeren.

Ik zie jouw bericht vanzelf verschijnen!
Ik ben gisteren niet verder geholpen, zou ook niet weten hoe en door wie.
Kreeg wel steeds melding op website dat sms niet verzonden kan worden wegens storing.
Kortom nog niet gelukt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi happymari,

Ik zie dat je gister bent verder geholpen. Werkt je simkaart weer naar behoren? Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het mij weten!

Reageer