Beantwoord

Nieuwe simkaart activeren voor oud toestel

• 22 januari 2016
  • 4 reacties
  • 245 Bekeken

heb nog een oude telefoon, ga morgen een iPhone halen, vandaag mijn simkaart ontvangen om van gewone naar nano sim te gaan, mijn vraag is kan ik mijn nieuwe simkaart al activeren in een oude tel zodat ik morgen kan kijken of die ip[hone wel werkt, of moet ik wachten en dat pas in de iPhone doen.
M.v.g
icon

Beste antwoord door Pilovali 22 januari 2016, 12:50

Hallo en welkom op het forum,

Je kunt volgens mij je nieuwe simkaart activeren en vervolgens in je oude telefoon stoppen.
Als je je nieuwe telefoon hebt, kun je de juiste formaat uit de simkaart drukken.

Groet,
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

Je kunt volgens mij je nieuwe simkaart activeren en vervolgens in je oude telefoon stoppen.
Als je je nieuwe telefoon hebt, kun je de juiste formaat uit de simkaart drukken.

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Wolken,

Ook namens mij welkom op het forum! Wat leuk dat je een nieuw toestel hebt aangeschaft! 🙂 Hoe bevalt 'ie tot nu toe?

Het klopt inderdaad wat Pilovali zegt: je kunt je nieuwe simkaart al activeren en gebruiken in je oude toestel. Houd er wel rekening mee dat het formaat simkaart dat in je nieuwe toestel past anders kan zijn dan je oude toestel. Ik zie dat je inmiddels je nieuwe simkaart hebt geactiveerd, is alles zo in orde?

Alvast veel plezier met je nieuwe aankoop en mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
De tel bevalt goed, ik ben alleen nog aan het uit zoeken hoe ik mijn email kan verwijderen, bedankt voor de belangstelling. :8
Groet
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Wolken,

Goed om te horen dat je blij bent met je nieuwe toestel! Een iPhone 5s toch? Een flinke overgang van de Nokia 6310! 😉 Begrijpelijk dat je dan nog even het een en ander moet uitvogelen. Ik zie dat het inmiddels gelukt is met jouw e-mail in dit topic.

Heb je trouwens al een kijkje genomen in het voorstel topic? We vinden het leuk om je beter te leren kennen! In dit topic kun je kennis maken met alle T-Mobile moderators inclusief filmpje!

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Reageer