Beantwoord

Nieuwe simkaart bestellen

• 23 maart 2018
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Ik heb deze week mijn nieuwe telefoon binnen gekregen met een nieuwe nano simkaart. Mijn huidige abonnement verloopt op 2 juni. Nu past mijn huidige simkaart niet in mijn nieuwe telefoon. Als ik mijn nieuwe nano simkaart activeer kan ik dan mijn nieuwe telefoon al gebruiken met mijn oude abonnement en nieuwe simkaart?
icon

Beste antwoord door Rosan 24 maart 2018, 05:56

Beste rjvz je kan gewoon je nieuwe simkaart activeren (als het om een verlenging ging tenminste)
Je abonnement gaat namelijk vlekkeloos in elkaar voeren is niet gebonden aan je simkaart.
Je merkt straks niks van de overgang dit is een automatisch proces en enkel in my T mobile zal er 24/48 uur wat verandering te zien zijn.
Je kan dus fijn gebruik gaan maken van je nieuwe toestel veel plezier ermee.

Mocht het gaan om een geheel nieuw abonnement dan zal je wel van je nu lopende abonnement een nieuwe Sim moeten aanvragen.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +13
Beste rjvz je kan gewoon je nieuwe simkaart activeren (als het om een verlenging ging tenminste)
Je abonnement gaat namelijk vlekkeloos in elkaar voeren is niet gebonden aan je simkaart.
Je merkt straks niks van de overgang dit is een automatisch proces en enkel in my T mobile zal er 24/48 uur wat verandering te zien zijn.
Je kan dus fijn gebruik gaan maken van je nieuwe toestel veel plezier ermee.

Mocht het gaan om een geheel nieuw abonnement dan zal je wel van je nu lopende abonnement een nieuwe Sim moeten aanvragen.

Reageer