Beantwoord

Nieuwe simkaart bestellen

Ten eerste vind ik het volslagen belachelijk dat ik lid moet worden van een forum om een beetje service te krijgen, maar laat ik het daar maar niet over hebben.

Ik probeer een nieuwe simkaart te bestellen, maar de bestelpagina zegt dat ik niet alle velden heb ingevuld. Ik heb alle velden gewoon ingevuld, maar de groene vinkjes (die aangeven dat ze zijn ingevuld) verdwijnen nadat het systeem automatisch de straatnaam bij mijn postcode opzoekt. Hoe kan ik nu een nieuwe simkaart bestellen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 november 2018, 15:52

Hoi MJZ15,

Sorry voor het ongemak, dit probleem is bij ons bekend en we zijn ermee bezig om dit op te lossen! Ondertussen heb ik jou direct een nieuwe simkaart toegestuurd. De kosten in ons systeem zijn meer dan wanneer je het zelf via My T-Mobile besteld, maar geen zorgen, ik heb die extra kosten meteen verrekend door weer tegoed toe te voegen, zodat je gewoon de normale prijs betaalt. :)

Laat je het weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen? Ik sta voor je klaar!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste MJZ15,

Is niet per se nodig want je kunt T-Mobile ook via de klantenservice bereiken op diverse manieren.

Hier kun je even wachten tot er een moderator reageert die je verder helpt, deze moderator zal je vanzelf om je persoonlijke gegevens vragen en dan is alles zo opgelost.

Groet, Folkert
Reputatie 6
Badge +17
Hoi MJZ15,

Sorry voor het ongemak, dit probleem is bij ons bekend en we zijn ermee bezig om dit op te lossen! Ondertussen heb ik jou direct een nieuwe simkaart toegestuurd. De kosten in ons systeem zijn meer dan wanneer je het zelf via My T-Mobile besteld, maar geen zorgen, ik heb die extra kosten meteen verrekend door weer tegoed toe te voegen, zodat je gewoon de normale prijs betaalt. :)

Laat je het weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen? Ik sta voor je klaar!

Reageer