Vraag

Nieuwe simkaart bestellen, formulier werkt niet

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
--- word al opgelost ---

Net als enkele andere hier probeer ik ook al enkele dagen een nieuwe sim te bestellen (heb een nieuwe telefoon waar een nano sim in moet). Maar elke keer krijg ik de melding:
één of meerdere velden in het formulier zijn niet goed ingevuld.

Ik weet zeker dat ik alles heb ingevuld, maar het werkt niet. Zouden jullie mij kunnen helpen aan een nieuwe simkaart?

2 reacties

Graag hoor ik hoe bovenstaande is opgelost.
Want hier vandaag nog steeds het zelfde probleem.
Heb al meerdere browsers geprobeerd, werkt ook niet.
Daarnaast belachelijk dat wanneer je de sim in de T- mobile winkel of via de telefoon/klantenservice bij T-Mobile wilt bestellen je 2x zoveel geld kwijt bent (wat ik persoonlijk niet begrijp). Hoezo service??
Mede daardoor zou T- mobile er voor moet zorgen dat de mogelijkheid om online te bestellen goed zou moeten werken.
Sowieso vreemd dat je voor een nieuwe/ ander formaat simkaart moet betalen terwijl deze bij een aantal andere providers gratis wordt verstrekt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Aurora22,

Er is op het moment een probleem met de combinatie PrePaid en simkaarten bestellen. Geen zorgen, wij kunnen ze bestellen! Ik heb dit gelijk voor je gedaan en het verschil in beltegoed gecorrigeerd.

Er zit inderdaad een verschil in de prijs, omdat het bestellen via My T-Mobile volledig geautomatiseerd is en er dus geen medewerker aan te pas hoeft te komen voor de administratieve handelingen. Scheelt weer in de tijd en kosten! 😉

De simkaart ligt binnen 3 werkdagen op de mat, inclusief bericht hoe deze te activeren is. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons weten!

Reageer