Beantwoord

Nieuwe simkaart bestellen, hoe?

  • 14 december 2017
  • 1 reactie
  • 5933 Bekeken

Ik heb voor mijn telefoon Nokia Lumia 630 een nieuw kaartje nodig,ik ben prepaid klant met no [nummer verwijderd]
Kan ik deze bestellen?
icon

Beste antwoord door Sam- 15 december 2017, 12:33

Hoi Piet,

Leuk om je hier op het forum te zien!

Heb je een nieuwe toestel!? Ik kan me goed voorstellen dat je hier zo snel mogelijk gebruik van wil maken.

Je kan via My T-Mobile direct een nieuwe 3-in-1 simkaart bestellen. Je krijgt de simkaart dan binnen 3 werkdagen thuis door de brievenbus. Na ontvangst kan je allereerst zelf kiezen welk formaat simkaart je gaat gebruiken. Nadat je de simkaart in je toestel hebt geplaatst kan je deze zelf activeren via My T-Mobile.

Ik hoop dat je zo voldoende informatie hebt om aan de slag te gaan. Mocht je aanvullende vragen hebben dan weet je ons te vinden. 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Piet,

Leuk om je hier op het forum te zien!

Heb je een nieuwe toestel!? Ik kan me goed voorstellen dat je hier zo snel mogelijk gebruik van wil maken.

Je kan via My T-Mobile direct een nieuwe 3-in-1 simkaart bestellen. Je krijgt de simkaart dan binnen 3 werkdagen thuis door de brievenbus. Na ontvangst kan je allereerst zelf kiezen welk formaat simkaart je gaat gebruiken. Nadat je de simkaart in je toestel hebt geplaatst kan je deze zelf activeren via My T-Mobile.

Ik hoop dat je zo voldoende informatie hebt om aan de slag te gaan. Mocht je aanvullende vragen hebben dan weet je ons te vinden. 😉

Reageer