Beantwoord

Nieuwe simkaart bestellen op ander adres

  • 28 juni 2017
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Hoi,

Mijn telefoon geeft de melding 'geen simkaart' en ik wil graag online een nieuwe bestellen, maar bij adres staat mijn oude adres nog.
Nu heb ik dat online gewijzigd alleen krijg ik geen bevestiging per mail en kan niet in mijn berichten zien of ik daar een bevestiging heb, want mijn simkaart doet het dus niet.

Kan iemand me vertellen hoe lang het duurt voor het juiste adres geregistreerd staat en ik een nieuwe simkaart kan bestellen?
icon

Beste antwoord door Hajar 29 juni 2017, 10:05

Hi Anne,

Je adres is succesvol gewijzigd dit kun je ook terugzien op My T-Mobile. Je kan nu dus een nieuwe simkaart bestellen. Mocht je haast hebben dan kun je ook langs een T-Mobile shop en een simkaart kopen. Op deze pagina kun je straks de simkaart activeren.

Als je nog vragen hebt, let me know! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Anne,

Je adres is succesvol gewijzigd dit kun je ook terugzien op My T-Mobile. Je kan nu dus een nieuwe simkaart bestellen. Mocht je haast hebben dan kun je ook langs een T-Mobile shop en een simkaart kopen. Op deze pagina kun je straks de simkaart activeren.

Als je nog vragen hebt, let me know! 🙂

Reageer