Beantwoord

Nieuwe simkaart betalen met beltegoed

• 27 januari 2016
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

Mijn simkaart is kapot.
Ik wilde zojuist een nieuwe bestellen vanuit my t-mobile, waar stond dat ik te weinig beltegoed had en het dus moest opwaarderen. Ik heb er dus 10 euro op gezet. (simkaartje kost 9,95)
Nu probeerde ik het nog een keer, staat er nog steeds dat ik te weinig beltegoed heb.

Hierna bestelde ik de simkaart vanuit de shop, waarna ik een betalingsoptie wil aanklikken:
VIA BELTEGOED BETALEN STAAT ER NIET BIJ

Nu heb ik dus volgens my t-mobile nog steeds te weinig opgewaardeerd om het te kunnen kopen en via de shop mag ik het niet kopen met beltegoed.

Heb ik dan nu 10 euro weggegooid aan een kapotte simkaart, of zie ik iets over het hoofd?

Ik kan de 10 euro niet opmaken met bellen en smsen want de simkaart is kapot.

IK SNAP ER NIETS VAN EN IK WIL GRAAG MIJN 10 EURO TERUG.
icon

Beste antwoord door MichelD4 28 januari 2016, 00:30

Beste sarahll,

Hartelijk welkom op het forum van T-Mobile, en vervelend dat het bestellen van een nieuwe prepaid simkaart (via My T-Mobile & Shop) zoveel problemen geeft.

Nadat je jouw tegoed hebt opgewaardeerd, heeft het systeem even tijd nodig om dit te kunnen verwerken.
Waardoor achterliggende systemen, niet direct te melding krijgen dat je jouw beltegoed hebt opgewaardeerd met € 10,-
Daarnaast zijn er bij enkele prepaid klanten, problemen bij het bestellen van een nieuwe simkaart via hun eigen account (My T-Mobile), waardoor het bestellen niet altijd (direct) wilt lukken.

Als je via de webshop een nieuwe simkaart wilt bestellen, dan wordt dat gezien als nieuwe klant, en kun je dus alleen betalen met de standaard opties (zoals iDeal).
Tevens krijg je dan een nieuwe simkaart, met een compleet nieuw 06-nummer, iets wat je waarschijnlijk helemaal niet wilt.

Die € 10,- die je hebt opgewaardeerd ben je absoluut niet kwijt!!
Deze gaat gewoon mee naar je nieuwe simkaart, zodra je die hebt ontvangen of hebt opgehaald.

Het beste kun je de telefonische klantenservice even bellen, en daar een nieuwe prepaid simkaart aanvragen, met uiteraard behoud van je 06-nummer en je beltegoed.
Bel met een andere telefoon naar : 06 2400 1200
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur (prepaid afdeling)

Maar je kunt ook naar een T-Mobile Shop in jouw buurt.

Hoop dat alles je nu een beetje duidelijk is geworden, en hoop dat je gauw weer kunt bellen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Beste sarahll,

Hartelijk welkom op het forum van T-Mobile, en vervelend dat het bestellen van een nieuwe prepaid simkaart (via My T-Mobile & Shop) zoveel problemen geeft.

Nadat je jouw tegoed hebt opgewaardeerd, heeft het systeem even tijd nodig om dit te kunnen verwerken.
Waardoor achterliggende systemen, niet direct te melding krijgen dat je jouw beltegoed hebt opgewaardeerd met € 10,-
Daarnaast zijn er bij enkele prepaid klanten, problemen bij het bestellen van een nieuwe simkaart via hun eigen account (My T-Mobile), waardoor het bestellen niet altijd (direct) wilt lukken.

Als je via de webshop een nieuwe simkaart wilt bestellen, dan wordt dat gezien als nieuwe klant, en kun je dus alleen betalen met de standaard opties (zoals iDeal).
Tevens krijg je dan een nieuwe simkaart, met een compleet nieuw 06-nummer, iets wat je waarschijnlijk helemaal niet wilt.

Die € 10,- die je hebt opgewaardeerd ben je absoluut niet kwijt!!
Deze gaat gewoon mee naar je nieuwe simkaart, zodra je die hebt ontvangen of hebt opgehaald.

Het beste kun je de telefonische klantenservice even bellen, en daar een nieuwe prepaid simkaart aanvragen, met uiteraard behoud van je 06-nummer en je beltegoed.
Bel met een andere telefoon naar : 06 2400 1200
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur (prepaid afdeling)

Maar je kunt ook naar een T-Mobile Shop in jouw buurt.

Hoop dat alles je nu een beetje duidelijk is geworden, en hoop dat je gauw weer kunt bellen.
Je hebt dus een nieuwe simkaart nodig.
Ga even langs een van de shops, die kunnen je wel helpen.

Reageer