Beantwoord

Nieuwe simkaart bij nieuwe abonnement?

• 21 november 2018
  • 8 reacties
  • 1106 Bekeken

Ik heb mijn abonnement verandert naar een nieuwe abonnement met toestel. Maar ik heb geen nieuw simkaart ontvangen. Krijg ik deze nog of niet?
icon

Beste antwoord door Folkert 21 november 2018, 19:26

Je hebt verlengd met toestel en dan kun je gewoon je huidige simkaart overzetten in je nieuwe telefoon. Tenzij je nog een oude grote simkaart hebt waar je de micro en nano simkaart niet uit kunt drukken. In dat geval even een moderator om een andere simkaart vragen.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Je hebt verlengd met toestel en dan kun je gewoon je huidige simkaart overzetten in je nieuwe telefoon. Tenzij je nog een oude grote simkaart hebt waar je de micro en nano simkaart niet uit kunt drukken. In dat geval even een moderator om een andere simkaart vragen.
Bedankt voor je reactie, dit is precies het geval, mijn huidige is nog van de oude grote simkaarten.
Hoe moet ik een moderator vragen om een andere simkaart?
Reputatie 6
Badge +8
Hoi @mnish,

We zullen even reactie van een van de T-mobile moderators moeten afwachten.
Vervolgens zal je per post een nieuwe simkaart ontvangen.

Een andere optie is om even binnen te lopen bij één van de T-mobile winkels.
Mijn ervaring is dat, zodra je aangeeft dat je nog een oude simkaart hebt, je snel een nieuwe meekrijgt.
Beste @Seccie Bedankt voor je reactie. Ik zal dan even wachten op de reactie van een moderator.
Zal wel handig geweest zijn om de naam van een van de moderator te weten zodat ik hem/haar kan met @ kon porren 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Beste @Seccie Bedankt voor je reactie. Ik zal dan even wachten op de reactie van een moderator.
Zal wel handig geweest zijn om de naam van een van de moderator te weten zodat ik hem/haar kan met @ kon porren :)

Er zijn meerdere moderators en die helpen iedereen op volgorde van binnenkomst dus je komt echt wel aan de beurt. 🙂
De snelste optie is die van @Seccie om even de winkel in te lopen.

P.S. Weet je zeker dat het geen 3 in 1 simkaart is?

Beste @Folkert, ik geloof wel dat wat @Seccie voorstelde de snelste is maar momenteel ben ik niet instaat om dat te doen.

Ja, ik heb inderdaad gecheckt dat mijn simkaart geen 3 in 1 is.

Bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mnish,

Geen zorgen hoor! Ik kan natuurlijk een nieuwe simkaart naar je toesturen, dus daar heb ik direct voor gezorgd. De simkaart komt dus heel gauw jouw kant op. Dan weten we in elk geval zeker dat je die gewoon in je nieuwe toestel kunt gebruiken. :D

Laat je het ons weten als we je nog ergens anders mee kunnen helpen?

@Folkert en @Seccie: bedankt voor het helpen!!
Beste @Jaimy hatelijk dank voor je reactie. Top! Ik wacht de nieuwe simkaart af.

Hartelijk dank!

Reageer