Beantwoord

Nieuwe simkaart bij verlening abonnement

  • 13 februari 2016
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Nieuwe sim kaart geactiveerd . Oude is nu geblokkeerd maar kan nu nog niet bellen met mijn nieuwe kaart. ERG ONHANDIG. iemand een idee waardoor dit kan?
icon

Beste antwoord door Amy 15 februari 2016, 12:07

Hey Geesje,

Welkom op het T-Mobile Forum, fijn om te zien dat Toetsie je al van een reactie heeft voorzien.

Helaas kan het soms tot 24 uur duren voor een nieuwe simkaart volledig geactiveerd is. Ik zie dat de nieuwe simkaart vlak voor het plaatsen van jouw bericht volledig geactiveerd is. Werkt alles ondertussen naar behoren? Mocht dat niet het geval zijn dat kun je het toestel het beste even uit - en weer aanzetten.

Ik ben benieuwd naar je reactie, we helpen anders natuurlijk graag om dit op te lossen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Geesje,

Welkom op het T-Mobile Forum, fijn om te zien dat Toetsie je al van een reactie heeft voorzien.

Helaas kan het soms tot 24 uur duren voor een nieuwe simkaart volledig geactiveerd is. Ik zie dat de nieuwe simkaart vlak voor het plaatsen van jouw bericht volledig geactiveerd is. Werkt alles ondertussen naar behoren? Mocht dat niet het geval zijn dat kun je het toestel het beste even uit - en weer aanzetten.

Ik ben benieuwd naar je reactie, we helpen anders natuurlijk graag om dit op te lossen!
Reputatie 4
Badge +7
Telefoon uitzetten en weer aanzetten?

Reageer