Beantwoord

Nieuwe simkaart buitenland


Beste t mobile,

Op dit moment verblijf ik drie maanden in Azië waar ik onlangs ook mijn Nederlandse simkaart verloor. Mijn moeder nam mijn nieuw bestelde simkaart voor mij mee.
Deze heb ik zojuist geactiveerd maar ik heb geen service. Wel heb ik service nodig omg pukcodes van ING te ontvangen. Ik moet dringend een paar overboekingen maken. Kan dit worden opgelost?
icon

Beste antwoord door David 25 januari 2019, 11:10

Hoi Beau3,

In ons systeem zie ik terug dat je gebeld het met mijn collega en dat er een en ander is aangepast om het op te lossen. Als het goed is werkt alles nu weer!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Beau3,

In ons systeem zie ik terug dat je gebeld het met mijn collega en dat er een en ander is aangepast om het op te lossen. Als het goed is werkt alles nu weer!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer