Beantwoord

Nieuwe simkaart geactiveerd en inlogcode

• 28 januari 2017
  • 12 reacties
  • 138 Bekeken

Ik heb zojuist mijn nieuwe Simkaart geactiveerd; en
die zit nu in mijn nieuwe smartphone die wordt opgeladen (de oude simkaart is nu dus gedeactiveerd)
Vraag : Als ik straks de smartphone aanzet, vraagt ie dan automatisch een nieuwe inlogcode aan te maken ? Of kan ik toch meteen de inlogcode gebruiken, die toegang gaf tot mijn oude Nokiamobiel ?
icon

Beste antwoord door jan kelder 28 januari 2017, 19:40

als je straks gebruik wil maken van je nieuwe kaart dan moet je de simcode gebruiken van je nieuwe
kaart .
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5
Badge +14
als je straks gebruik wil maken van je nieuwe kaart dan moet je de simcode gebruiken van je nieuwe
kaart .
? Waar vind ik die simcode dan ?

NB : De inlogcode van mijn oude mobiel was een 4-cijferige.
Reputatie 5
Badge +14
als het goed is heb je die bij de kaart gekregen waar je de simkaart heb uit gehaald , zit vaak een een donker stukje wat je weg moet krassen .of het staat er gewoon op.
De nieuwe simlock code kan je vinden op het kaartje waar je simkaartje in zat (creditcard formaat kaartje). Daar staat het simkaartnummer op en ook de simlock code.
Zeer bedankt beste mensen, ik heb het gevonden.
MAAR : Op mijn oude telefoon (waarvan ik de contacten naar mijn nieuwe simkaart wilde kopiëren) kreeg ik volgens mij (weet het niet helemaal zeker) de melding; activatie van simkaart mislukt. Oorzaak is waarschijnlijk omdat ik de code van mijn oude toestel/simkaart gebruikte. Hoe kan ik zien op de site van T-Mobile of de activatie 'wel of niet' is gelukt ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Monbar,

Goed te zien dat je bent geholpen met de code van jouw simkaart! :)

Ik heb even gekeken en op 28 januari, rond half 7 's avonds, is jouw nieuwe simkaart geactiveerd. Dit is de simkaart die eindigt op -788. Dit is dus de simkaart die jij in het nieuwe toestel moet plaatsen voor gebruik. Je kunt de suggesties uit dit topic ook gebruiken om jouw simkaartnummer op te zoeken die in jouw toestel zit.

Is het zo helemaal duidelijk, of wij kunnen wij nog ergens bij helpen? 🙂
Alles in oké; werkt allemaal perfect
Reputatie 7
Badge +20
Super om te horen! 🙂
Ennuh, voor een gebruiker als deze jongen; is die Moto G4 Play een super gaaf toestelletje. Helemaal TOP. Iemand nog goede, slimme gebruikerstips ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Monbar,

Fijn dat je blij bent met je Moto G4 Play. In dit topic staan wel wat handige tips om hoog dataverbruik te voorkomen. Wellicht heb je er wat aan. Ik wens je veel plezier met je toestel! :8
Oke, Hajar; bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! 🙂

Reageer