Vraag

Nieuwe simkaart geactiveerd maar geen service

• 13 augustus 2011
  • 22 reacties
  • 685 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Zojuist mijn nieuwe simkaart geactiveerd op My T-Mobile, dit is goed verlopen en er stond dat deze kaart binnen enkele minuten geactiveerd zou zijn. Nu heb ik de simkaart in mijn iPhone 3GS geplaatst (van T-Mobile) maar ik blijf "no service" zien staan. Hoe lang moet ik wachten op het smsje dat me verteld dat de kaart is geactiveerd?

22 reacties

Ja wat is dat?.. ik heb ook geen service en heb de simkaart al een hele tijd geleden geactiveerd..
zelfde probleem, simkaart geactiveerd en in mn telefoon gedaan en nog steeds geen service..
En dan koop je een nieuwe telefoon en dan kan je er niets mee.. is de klantenservice ook nog eens gesloten.. heb um vanavond nodig.. wat nu?
geen idee, mijn telefoon is gestolen in het buitenland en om alles te regelen met de verzekering en t mobile ben ik daar 2 dagen mee kwijt geweest.. heb ik mn simkaart eindelijk binnen.. heb ik nog geen service en mn abbonement tikt gewoon door.. echt waardeloos
Reputatie 2
Ik heb precies hetzelfde. Ik wordt er ook een beetje moe van
Ja,, bestel je een mooie telefoon krijg je dit..
ja ik moet nog maar hopen dat ik een nieuwe telefoon krijg van de verzekering of wat dan ook.. maar dit kost me alleen maar geld en dat mag t mobile dan toch gaan vergoeden..
Is er geen manier alsnog contact te krijgen met een van de medewerkers?
niet dat ik weet.. zullen allemaal moeten wachten denkik
T' was eerst al dat ik de telefoon de dag erna in huis kreeg.. wat ook al niet gebeurde.. pas 2 dagen later:S en nu moet ik nog langer wachten omdat me simkaart niet word geactiveerd.. lekker dan
t betekent dus dat we moeten wachten tot na het weekend.. dat zou togh te belachelijk voor woorden zijn!
Ik neem togh aan dat er iemand is die dit forum ook na werktijd in de gaten houdt of iets..
blijkbaar niet.. anders hadden ze wel al iets laten weten?! kheb nu al een uur mn simkaart gewoon in de telefoon en nog steeds geen service
Ik lees net in een ander topic dat het misschien wel 2 dagen kan gaan duren.. wat is dat nu weer voor geauwhoer
Reputatie 6
kennyoe elROYale en Mehikrout het is zo dat zaterdag tot 6 uur ongeveer een moderator er is op zondag niet dus heb de moderator dit allemaal jammer genoeg net gemist maandag zijn ze er weer
Nou lekker dan.. zitten we met een mobiel zonder dat we ermee kunnen bellen waar het eigenlijk om gaat.. tot na het weekend..
Reputatie 2
Niet geheel ideaal inderdaad. Maar valt nu weinig meer aan te doen lijkt me..
hallo,

nadat je je simkaart heb geactiveerd moet je je mobiel een hele dag uit zetten.

als je dat hebt gedaan moet je hem weer aan zetten en dan moet hij het doen.

zo heb ik het ook gedaan.

met vriendelijke groet

sylvana wiese
Hmm,, ja dan had ik dat al moeten doen.. de ene zegt dat het een dag duurt de andere dat het een paar uur duurt en de ander dat het 2 dagen duurt.. als ze daar nu gewoon duidelijk in waren geweest weten we waar we aan toe zijn.. maargoed ik zie het vanzelf
Ok ik heb er wel iets aan gehad.. heb me mobiel alleen opnieuw opgestart en nu doet die het plotseling.. mooi dan heb ik er togh nog wat aan in het weekend..

Groetjes Kenny
ja klopt dat zeden ook een paar tegen mij.

maar ik heb hem uitgedaan en een dag gewacht en nu doet hij het

ik ook dat je er iets aan hebt
Reputatie 7
Ik het pas geleden een duo-sim geactiveerd, en een nieuwe sim voor mijn laptop abonnement. Dit heb ik via my t-mobile gedaan en werkte zowat meteen. Het zou dus niet nodig moeten zijn om je telefoon dagen uit te schakelen. Een sms-je heb ik trouwens niet ontvangen. Zeer vervelend voor diegene waarvan de nieuwe sim nog niet werkt. Is het mogelijk om de sim ook in een andere telefoon te proberen? En anders je telefoon weer een keer aan en uit zetten. Als dit allemaal nog niet lukt, bel morgen zelf de klantenservice of ga langs de t-mobile shop als je de gelegenheid hebt.

Reageer