Vraag

nieuwe simkaart geactiveerd maar geen service

hallo,

ik heb zondag mijn simkaart geblokeerd en maandag een nieuwe simkaart aangevraagd. vandaag heb ik de simkaart binnen gekregen en direct geactiveerd ik heb mijn icc code ingevoerd en het zou allemaal binnen enkele minuten geregeld zijn. 

ik ben nu een uur verder maar ik heb nog steeds geen service. ik mijn simkaart geplaatst na het activeren en een aantal keer aan/uit gezet. ook heb ik mijn netwerkinstellingen opnieuw ingesteld maar dit helpt allemaal niet.

Gr.

This topic has been closed for comments

14 reacties

Heb net de klanten service gesproken zit met hetzelfde probleem. Kan tot 24 uur gaan duren....

Geweldig weer!
@ Basvm

Bedankt dat je dit antwoord van de klantenservice hier in dit topic hebt gezet. Laat ik nog wel ff mijn oude kaart in mijn toestel zitten.

Geweldig weer...... dacht het niet.

Als je op het forum rond kijkt, zie je dat dit probleem vaker voorkomt bij het activeren van de simkaart.

De klacht wort op korte termijn opgelost, maar T-Mobile werk aan een oplossing voor langere tijd

muisje123
Ik zou graag willen weten waarom mijn tel nog steeds aangeeft mobiel netwerk niet beschikbaar na het overzetten van de oude simkaart naar een nieuwe!
Ik ben al een aantal uren niet bereikbaar hierdoor
@ikke50

Ik kamp met het zelfde probleem en met mij nog meer. Zie ook mijn andere reactie en andere topics over deze vraag.
Als je je oude simkaart terug doet in je toestel, kan je dan niet gewoon bellen en gebeld worden????
Ik heb met mijn vaste telefoon gebeld naar mijn mobiel en deze gaat gewoon over

Ik kreeg vanmiddag bij het activeren van mijn nieuwe simkaart de melding je nieuwe simkaart wordt binnen enkele minuten geactiveerd...Na een half uur stond die melding er nog en heb mijn nieuwe kaart nog niet in het toestel gedaan. Ik ging er vanuit dat ik daarna de melding zou krijgen dat de kaart geactiveerd zou zijn, en ik ben daarom eerst gaan kijken op forum wat dit kon zijn, voordat ik mijn nieuwe simkaart in mijn toestel zou doen.
In de brief staat dat als je kaart geactiveerd is, je de kaart kan plaatsen in je toestel.

muisje123
Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik heb mijn simkaart geactiveerd. Deze in mijn telefoon gedaan en mijn iphone 4S blijft aangeven dat hij "geen service" heeft.
Ik zit nu al anderhalf uur te wachten.
Mijn oude kaart in mijn oude iphone werkt overigens nog wel.
Hoe kan ik dit oplossen.
Herstarten en kaart verwijderen heb ik al 20 keer gedaan.
Ik heb mijn oude iphone aan mijn jongere zusje beloofd dus ik wil er snel vanaf.
Ik heb het zelfde probleem met me iphone 4s, probeer als sinds vanmiddag 18:00 en nog steeds geen bereik.
oude sim werk ook nog steeds in me iphone 3s.

weet iemand al een oplossing?
Blij dat ik niet de enige ben, dacht dat het aan mij lag.
Heb idd hetzelfde probleem...
Reputatie 7
@samsungnick @Basvm

Er is gisteren een storing opgetreden in het activeren van simkaarten. Wij hanteren altijd een activatie tijd van 24 tot 72 uur, maar merendeel is binnen enkele minuten geactiveerd. Zodra de storing is verholpen zullen alle orders met spoed afgewerkt worden, onze excuses voor het ongemak.

@Jordi_lord

Wil je mij via een privébericht aangeven welke simkaart je wilt activeren ? Ik zie op dit nummer geen nieuwe simkaart en of activatie proces.

@Zillian

Wij hebben gisteren om 22 uur je activatie proces alsnog kunnen afronden, excuses voor de vertraging.

@Muisjes123

Wij hebben gistermiddag om 16:30 je simkaart kunnen activeren. Mocht je nog problemen ervaren wil je mij hierover dan een privébericht sturen?

@vilavueva686

Wij hebben gisteren rond 15 uur je simkaart alsnog kunnen activeren, excuses voor de vertraging.
Ik heb dus precies hetzelfde probleem.

Gisteren een nieuwe telefoon gekocht met een nieuwe simkaart.

maar die doet het nog steeds niet.
Terwijl mijn oude simkaart het nog steeds wel doet.
@HenkTM

ik heb nog steeds geen bereik en heb mijn telefoon al een paar keer aan/uit gezet en simkaart eruit gehaald. ook heb ik het in een andere telefoon geprobeerd maar dit helpt ook niet.
@HenkTM

Mijn simkaart doet het nu sinds vanmorgen.:)

muisje123
muisje123 schreef:

@HenkTM

Mijn simkaart doet het nu sinds vanmorgen.:)

muisje123

Ik heb er nu ook last van, hij zou binnen een paar minuten geactiveerd worden, maar hij doet het nog steeds niet. Is die storing weer opgetreden?
Ik heb de netwerkinstellingen opnieuw ingesteld en nu doet hij het!
Reputatie 5
@miguel1986

Fijn om te zien dat de simkaart reeds werkt. Het kan tot en met 24 uur duren voordat een simkaart werkt. 🙂