Beantwoord

Nieuwe simkaart, geen netwerk

• 22 mei 2018
  • 1 reactie
  • 423 Bekeken

Ik heb net een nieuwe simkaart met nummerbehoud geinstalleerd, maar krijg hiermee geen netwerk.
Ik heb al geprobeerd deze uit en aan te zetten, en handmatig een netwerk te kiezen, maar beide dingen werken niet.
Wat zou er kunnen helpen?
icon

Beste antwoord door David 23 mei 2018, 11:54

Hoi Simone,

Erg onhandig, als het niet gewoon werkt, zoals zou moeten! :S

Heb je de nieuwe simkaart wel geactiveerd, voordat je deze geplaatst hebt? Via deze pagina kun je de simkaart activeren. Daarna zou het eigenlijk al moeten werken! Mocht dit geen effect hebben, probeer dan de simkaart nog even opnieuw te plaatsen. Soms zit deze net niet helemaal lekker en moet het even opnieuw gebeuren.

Als dit allemaal geen effect heeft, stuur mij dan even een privébericht via mijn profiel. Ik heb dan de volgende gegevens nodig: Telefoon- en simkaartnummer, naam, geboortedatum, volledige adres en (in geval van een abonnement) de laatste vier cijfers van je IBAN. Het zijn nogal wat gegevens, maar dit is ter bescherming van jouw persoonsgegevens. Aan de hand daarvan kan ik dan verder op zoek naar de oorzaak.

Ik hoor graag of het opgelost is of mijn hulp nog noodzakelijk is! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Simone,

Erg onhandig, als het niet gewoon werkt, zoals zou moeten! :S

Heb je de nieuwe simkaart wel geactiveerd, voordat je deze geplaatst hebt? Via deze pagina kun je de simkaart activeren. Daarna zou het eigenlijk al moeten werken! Mocht dit geen effect hebben, probeer dan de simkaart nog even opnieuw te plaatsen. Soms zit deze net niet helemaal lekker en moet het even opnieuw gebeuren.

Als dit allemaal geen effect heeft, stuur mij dan even een privébericht via mijn profiel. Ik heb dan de volgende gegevens nodig: Telefoon- en simkaartnummer, naam, geboortedatum, volledige adres en (in geval van een abonnement) de laatste vier cijfers van je IBAN. Het zijn nogal wat gegevens, maar dit is ter bescherming van jouw persoonsgegevens. Aan de hand daarvan kan ik dan verder op zoek naar de oorzaak.

Ik hoor graag of het opgelost is of mijn hulp nog noodzakelijk is! 🙂

Reageer