Beantwoord

Nieuwe simkaart, geen service

  • 1 september 2017
  • 2 reacties
  • 4297 Bekeken

Hallo!
Ik heb sinds gister een nieuwe simkaart, maar er staat steeds dat ik geen service heb. Alles al geprobeerd maar niks werkt. Hoe is dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Rosan 1 september 2017, 16:05

Beste mV heb je de simkaart ook geactiveerd zoals aangegeven staat in de brief?
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/simkaart
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +13
Beste mV heb je de simkaart ook geactiveerd zoals aangegeven staat in de brief?
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/simkaart
Reputatie 4
Hoi M.v,

Welkom op het forum!

Heb je de tip van Rosan, onze Klantexpert al uitgeprobeerd? Ik zie in het systeem dat jouw simkaart actief is, dus het zou moeten werken. Kan je opnieuw jouw telefoon opstarten?

Ik hoor graag van je of het weer werkt! 🙂

Reageer