Beantwoord

Nieuwe simkaart in de winkel

• 20 mei 2016
  • 1 reactie
  • 5407 Bekeken

Hi,

Is het mogelijk om een nieuwe simkaart (ik heb een nano nodig en heb nu een micro) in de winkel op te halen (dezelfde dag nog)?
Ik zie dit nergens terug op de site. Ik lees dit:

We raden je aan een simkaart via My T-Mobile te kopen. Je betaalt dan voor een enkele simkaart maar € 5,09 en ontvangt de simkaart binnen 3 werkdagen.
Je kunt natuurlijk ook terecht bij T-Mobile Klantenservice of in een T-Mobile Shop. Maar dan betaal je € 10,-.

Maar betekent dit dat je de simkaart meteen mee kunt krijgen?

Bedankt alvast!
icon

Beste antwoord door Kaassausje 20 mei 2016, 15:26

Hoi Eevee2.

Als je naar de T-Shop gaat, dan kun je daar vragen om een simkaart. Als het goed is wordt die dan ook direct voor je geactiveerd. (Vergeet niet om eerst je contacten te verplaatsen naar het telefoongeheugen of te synchroniseren met bijvoorbeeld google.) Je kunt hem daar inderdaad gewoon direct meekrijgen.

(De online variant is goedkoper om zelfservice te stimuleren, maar dan wacht je gemiddeld 3 werkdagen voor 'ie op je mat ligt.)
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Eevee2.

Als je naar de T-Shop gaat, dan kun je daar vragen om een simkaart. Als het goed is wordt die dan ook direct voor je geactiveerd. (Vergeet niet om eerst je contacten te verplaatsen naar het telefoongeheugen of te synchroniseren met bijvoorbeeld google.) Je kunt hem daar inderdaad gewoon direct meekrijgen.

(De online variant is goedkoper om zelfservice te stimuleren, maar dan wacht je gemiddeld 3 werkdagen voor 'ie op je mat ligt.)

Reageer