Beantwoord

Nieuwe simkaart iPhone activeren

• 1 januari 2018
  • 1 reactie
  • 599 Bekeken

Heb een nieuwe iPhone 6 met een nieuwe simkaart ontvangen. Vandaag is mijn nieuwe abonnement ingegaan en werkt mijn oude iPhone 4 niet meer. Het activeren van de nieuwe simkaart lukt echter ook niet. Ik krijg de mededeling ‘geen service’ Boven in beeld. Het maakt niet uit of ik via de t-mobile website bij het activeren het benoem als ‘oude’ of ‘nieuwe’ kaart. Ik ontvangen geen bericht als ik op ‘stuur sms’ klik. Iemand goede raad?
icon

Beste antwoord door David 2 januari 2018, 17:25

Hoi HanneW,

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken en ik zie dat bij ons de simkaart actief is, die eindigt op de cijfers -639. Is dit ook de simkaart die jij in je telefoon hebt zitten op dit moment? Als je deze inderdaad in jouw toestel hebt geplaatst, maar nog altijd geen service hebt, raad ik je aan om even een kruistest te doen. Je plaatst dan jouw simkaart in een andere telefoon en vice versa. Als het bij een andere telefoon dan wél werkt, dan ligt het aan de telefoon (dan wel instellingen) en anders zou het kunnen dat de simkaart defect is geraakt.

We zien jouw reactie graag tegemoet en helpen je dan, indien nodig, graag verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi HanneW,

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken en ik zie dat bij ons de simkaart actief is, die eindigt op de cijfers -639. Is dit ook de simkaart die jij in je telefoon hebt zitten op dit moment? Als je deze inderdaad in jouw toestel hebt geplaatst, maar nog altijd geen service hebt, raad ik je aan om even een kruistest te doen. Je plaatst dan jouw simkaart in een andere telefoon en vice versa. Als het bij een andere telefoon dan wél werkt, dan ligt het aan de telefoon (dan wel instellingen) en anders zou het kunnen dat de simkaart defect is geraakt.

We zien jouw reactie graag tegemoet en helpen je dan, indien nodig, graag verder!

Reageer