Vraag

nieuwe simkaart krijgt geen verbinding

  • 3 november 2019
  • 5 reacties
  • 375 Bekeken

Hallo,

Ik heb een nieuwe simkaart besteld.

Deze geactiveerd, maar hij doet het nog steeds niet.

Op de tmobile app stond er binnen een paar minuten werkt de nieuwe simkaart.

Maar zelfs na een paar keer opnieuw opstarten nog steeds niks.

Ik ben op deze manier niet bereikbaar, ik moet wel bereikbaar zijn voor mijn werk.

 


5 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hoi @roadking630 

Heb je al geprobeerd handmatig een netwerk te selecteren?

Je kunt hem ook eens proberen in een ander toestel? Heb je je vorige simkaart verloren? In dat geval zou het kunnen dat er misschien een blokkade actief is in de MY T-mobile app of aan de kant van T-mobile (in dit geval zul je even moeten afwachten op hun reactie).

Hallo, ja maar die functie staat er niet eens bij. 

Mijn tel ziet niet dat er een sim is geplaatst.

Nee ik heb mijn oude sim nog, die had ik nodig voor activatie.

Er zit dus geen blokkade op de oude sim. Maar nu is de nieuwe "in gebruik"  en de oude dus niet meer bruikbaar.

Reputatie 6
Badge +4

Je zegt dat de simkaart niet wordt gelezen, is dat ook het geval met een ander toestel?

Klopt.

Mijn telefoon ziet de sim niet.

Ik kan helaas niet testen met een andere mobiel, want die heb ik niet.

Reputatie 4
Badge +4

Heb je de nieuwe Sim op het glimmende vlak aangeraakt? Soms helpt het om de Sim met een zachte, droge doek schoon te vegen en opnieuw in het toestel te plaatsen. Kan ook zijn dat de Sim teveel is gebogen tijdens het uitdrukken.

Ben je in de gelegenheid om bij een T-Mobile shop langs te lopen, dan kunnen zij je Sim testen/activeren en desnoods nogmaals vervangen.

Reageer