Beantwoord

nieuwe simkaart maar kan niet gebelt worden

  • 21 mei 2018
  • 2 reacties
  • 403 Bekeken

Hoi

ik heb gister een nieuwe simkaart gekregen, en geactiveerd maar kan niet gebelt worden en heb geen internet, ben ik wat vergeten te doen, op my t-mobile geeft ie aan dat ie geactiveerd is en niks geblokkeerd is
de reden voor een nieuwe sim kaart is dat me foon gestolen is
icon

Beste antwoord door Jaimy 22 mei 2018, 14:50

Hoi Iceman69,

Wat rot dat je telefoon gestolen is, zeg! Dan moet nu de nieuwe simkaart natuurlijk perfect werken, ik kijk meteen met je mee!

Ik zie dat je de simkaart inderdaad op de juiste manier geactiveerd hebt en er zijn geen blokkades actief. Zou je het toestel eens uit en aan kunnen zetten? Zou je ook willen controleren of het toestel niet op vliegtuigmodus of op "Niet storen" staat?

Mocht dat het probleem niet oplossen, dan ben ik erg benieuwd of de simkaart het wel doet in een ander toestel. Zou je dat kunnen testen, bijvoorbeeld in een oud toestel of in die van een familielid/vriend/kennis? Mocht het dan wèl goedgaan, dan lijkt het probleem in het toestel te zitten. Werkt het juist ook niet in een ander toestel, dan kan er sprake zijn van een defecte simkaart.

Ik hoor heel graag wat jouw bevindingen zijn, zodat ik je aan de hand daarvan zo goed mogelijk verder helpen. Ik zie je berichtje tegemoet!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Iceman69,

Wat rot dat je telefoon gestolen is, zeg! Dan moet nu de nieuwe simkaart natuurlijk perfect werken, ik kijk meteen met je mee!

Ik zie dat je de simkaart inderdaad op de juiste manier geactiveerd hebt en er zijn geen blokkades actief. Zou je het toestel eens uit en aan kunnen zetten? Zou je ook willen controleren of het toestel niet op vliegtuigmodus of op "Niet storen" staat?

Mocht dat het probleem niet oplossen, dan ben ik erg benieuwd of de simkaart het wel doet in een ander toestel. Zou je dat kunnen testen, bijvoorbeeld in een oud toestel of in die van een familielid/vriend/kennis? Mocht het dan wèl goedgaan, dan lijkt het probleem in het toestel te zitten. Werkt het juist ook niet in een ander toestel, dan kan er sprake zijn van een defecte simkaart.

Ik hoor heel graag wat jouw bevindingen zijn, zodat ik je aan de hand daarvan zo goed mogelijk verder helpen. Ik zie je berichtje tegemoet!
Heb gedaan wat gevraagd werd maar geen verandering na de kaart in een andere foon geprobeert te hebben waar ie wel werkte terug geplaatst en nu lijkt het te werken

Alvast bedankt

Reageer