Beantwoord

Nieuwe simkaart, maar nog steeds geen service

  • 7 april 2018
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Ik heb gisteren een nieuwe simkaart gekocht en deze werd geregistreerd in de winkel, maar ik kan niet bellen of smsen
icon

Beste antwoord door Sam- 8 april 2018, 14:58

Hoi Annelien,

Wat gek, je zou er direct gebruik van moeten kunnen maken.

Stuur mij in een privébericht je 06-nummer, adres, geboortedatum, oude en het nieuwe simkaartnummer, dan zorg ik er voor dat je nieuwe simkaart actief wordt als dit nog niet is gebeurd!

Ik wacht je reactie af.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Annelien,

Wat gek, je zou er direct gebruik van moeten kunnen maken.

Stuur mij in een privébericht je 06-nummer, adres, geboortedatum, oude en het nieuwe simkaartnummer, dan zorg ik er voor dat je nieuwe simkaart actief wordt als dit nog niet is gebeurd!

Ik wacht je reactie af.

Reageer