Beantwoord

Nieuwe simkaart met nummerbehoud.

• 18 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

goedendag;

ik heb een vraag betreft mijn nieuw aangevraagde simkaart met nummerbehoud.
mijn telefoon een prepaid is afgelopen 15-08-2017 gestolen met mijn zakelijke tel nummer.
Ik heb toen gelijk die dinsdag een nieuwe aangevraagd online via my-t mobile.
Nu is het vandaag vrijdag en is mijn simkaart nog steeds niet binnen,
maar heb deze wel dringend nodig t.b.v. mijn werkzaamheden.
Ook heb ik bij mijn bestelstatus gekeken en daar stond die ook niet vermeld.
hoelang duurt zoiets en kan ik mijn simkaart verwachten?

met vriendelijke groet; Ashwin Kruijshaar.
icon

Beste antwoord door Muberra 18 augustus 2017, 16:56

Hi Ashwin,

Goed dat je dit aangeeft!

Wat naar dat iemand jouw telefoon heeft gestolen. Heel slim dat je meteen een nieuwe simkaart hebt besteld! Ik zie in het systeem dat je vandaag langs de T-Shop bent geweest en dat je contact hebt gehad met onze klantenservice. Hebben zij het probleem voor je kunnen oplossen?

Een nieuwe simkaart krijg je altijd binnen 3 werkdagen binnen. Als je het dinsdag hebt besteld, dan zou het uiterlijk morgen geleverd moeten worden. Zodra de simkaart binnen is kan je het direct activeren via My T-Mobile.

Ik hoop dat je de simkaart morgen ontvangt. Als dat niet het geval is, laat het dan ons weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hi Ashwin,

Goed dat je dit aangeeft!

Wat naar dat iemand jouw telefoon heeft gestolen. Heel slim dat je meteen een nieuwe simkaart hebt besteld! Ik zie in het systeem dat je vandaag langs de T-Shop bent geweest en dat je contact hebt gehad met onze klantenservice. Hebben zij het probleem voor je kunnen oplossen?

Een nieuwe simkaart krijg je altijd binnen 3 werkdagen binnen. Als je het dinsdag hebt besteld, dan zou het uiterlijk morgen geleverd moeten worden. Zodra de simkaart binnen is kan je het direct activeren via My T-Mobile.

Ik hoop dat je de simkaart morgen ontvangt. Als dat niet het geval is, laat het dan ons weten!

Reageer