Beantwoord

Nieuwe simkaart niet geactiveerd.

  • 27 mei 2018
  • 1 reactie
  • 1328 Bekeken

Krijg nieuwe simkaart niet geactiveerd, krijg geen sms code.
icon

Beste antwoord door Hajar 28 mei 2018, 14:44

Hi Silver,

Je kan op deze pagina je simkaart activeren. Als dat niet lukt dan kijk ik graag met je mee, maar daarvoor wil ik jou eerst om akkoord vragen. Je hebt namelijk een vraag gesteld waar we voor in jouw verbruiksgegevens moeten kijken. Geef je daarvoor akkoord? Dan help ik je graag verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Silver,

Je kan op deze pagina je simkaart activeren. Als dat niet lukt dan kijk ik graag met je mee, maar daarvoor wil ik jou eerst om akkoord vragen. Je hebt namelijk een vraag gesteld waar we voor in jouw verbruiksgegevens moeten kijken. Geef je daarvoor akkoord? Dan help ik je graag verder!

Reageer