Beantwoord

Nieuwe simkaart nodig?

Reputatie 1
Ik heb bij de FAQ's op T-mobile.nl gekeken en vond onderstaande Q&A. Echter, antwoord is voor mij niet 100% duidelijk. Ik heb (via Mobiel.nl) contract verlengd bij T-Mobile. Ik heb per post een nieuwe simkaart gekregen, en stap over van Stel-samen-en stel-bij naar een GO-abonnement. Geldt dit als een 'nieuw abonnement' en moet ik de nieuwe simkaart installeren en activeren? Of kan ik mijn huidige simkaart gewoon blijven gebruiken en kan ik de opgestuurde simkaart laten rusten?
-------------
Quote van website T-Mobile:
Heb ik een nieuwe simkaart nodig als ik een nieuw toestel bestel?
Als je een nieuw abonnement (met of zonder toestel) aanvraagt, krijg je altijd een nieuwe simkaart. Als je jouw abonnement verlengt krijg je alleen een nieuwe simkaart als dat voor jouw nieuwe toestel nodig is.
icon

Beste antwoord door Hajar 30 december 2018, 13:13

Hi ChriJoh,

Gefeliciteerd met je verlenging. Als je een nieuw toesel hebt genomen dan zou ik persoonlijk de nieuwe simkaart gebruiken zodat je zeker weet dat je optimaal gebruik kan maken van ons netwerk. Als je huidige simkaart nog goed werkt en ook in je nieuwe toestel past dan kun je die in principe blijven gebruiken en de nieuwe simkaart bewaren. De keus ligt dus bij jezelf.

Ik wens je veel plezier met je nieuwe abonnement en alvast een fijne jaarwisseling! 😉

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi ChriJoh,

Gefeliciteerd met je verlenging. Als je een nieuw toesel hebt genomen dan zou ik persoonlijk de nieuwe simkaart gebruiken zodat je zeker weet dat je optimaal gebruik kan maken van ons netwerk. Als je huidige simkaart nog goed werkt en ook in je nieuwe toestel past dan kun je die in principe blijven gebruiken en de nieuwe simkaart bewaren. De keus ligt dus bij jezelf.

Ik wens je veel plezier met je nieuwe abonnement en alvast een fijne jaarwisseling! 😉
Reputatie 1
Hoi Hajar, bedankt voor je reactie. Ik heb ca. 3 maanden geleden alvast verlengd, i.c.m. nieuw toestel. Toestel (Galaxy S9) sindsdien al gebruikt met oude simkaart. Vandaag is m'n nieuwe abo ingegaan en alles werkt prima met de oude simkaart.
Gelukkig nieuwjaar!

Reageer