Beantwoord

Nieuwe simkaart nummerbehoud

  • 8 november 2019
  • 1 reactie
  • 246 Bekeken

Beste,

Ik ben mijn simkaart in Spanje kwijtgeraakt terwijl ik tijdelijk een Spaanse simkaart gebruikte. Nu ben ik elders in Spanje en zou graag een nieuwe simkaart opgestuurd krijgen. Ik heb daarbij twee vragen:

  1. Kan ik hetzelfde nummer behouden? (Wel zo handig voor al mijn contacten die mijn nummer hebben)
  2. Kunt u dit direct naar mijn tijdelijke adres in Spanje opsturen of moet ik dit via vrienden/familie regelen?

Bij voorbaat dank voor uw reactie!

 

Met vriendelijke groet,

 

Robert

icon

Beste antwoord door David 11 november 2019, 11:45

Hoi Robert,

Het is nooit handig als je jouw simkaart verliest natuurlijk! Ik geef je graag antwoord op jouw vragen.

  1. Ja, je behoudt gewoon jouw eigen nummer wanneer je een simkaart bestelt en activeert. Dit kan direct via My T-Mobile geregeld worden;
  2. Nee, we kunnen de simkaart alleen opsturen naar het adres wat in ons systeem in bekend is en dit is altijd een Nederlands adres. Je kunt er voor kiezen om de simkaart te bestellen en op het Nederlandse adres te laten bezorgen óf iemand die je wilt helpen kan even langs de T-Shop gaan en vragen om een blanco simkaart. Zij kunnen deze dan vervolgens opsturen naar jou en hopelijk heb je deze dan uiteindelijk snel in handen! 

Als toevoeging wil ik nog wel zeggen dat er verschil zit in de kosten van de simkaart afhankelijk hoe je deze koopt. Via My T-Mobile kost deze €5,09 en duurt het maximaal 3 werkdagen tot deze geleverd wordt. In de winkel krijg je de simkaart direct mee, maar betaal je wel €10,- voor de simkaart.

Mochten we je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je, Robert!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Robert,

Het is nooit handig als je jouw simkaart verliest natuurlijk! Ik geef je graag antwoord op jouw vragen.

  1. Ja, je behoudt gewoon jouw eigen nummer wanneer je een simkaart bestelt en activeert. Dit kan direct via My T-Mobile geregeld worden;
  2. Nee, we kunnen de simkaart alleen opsturen naar het adres wat in ons systeem in bekend is en dit is altijd een Nederlands adres. Je kunt er voor kiezen om de simkaart te bestellen en op het Nederlandse adres te laten bezorgen óf iemand die je wilt helpen kan even langs de T-Shop gaan en vragen om een blanco simkaart. Zij kunnen deze dan vervolgens opsturen naar jou en hopelijk heb je deze dan uiteindelijk snel in handen! 

Als toevoeging wil ik nog wel zeggen dat er verschil zit in de kosten van de simkaart afhankelijk hoe je deze koopt. Via My T-Mobile kost deze €5,09 en duurt het maximaal 3 werkdagen tot deze geleverd wordt. In de winkel krijg je de simkaart direct mee, maar betaal je wel €10,- voor de simkaart.

Mochten we je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je, Robert!

Reageer