Beantwoord

Nieuwe simkaart nummerbehoud mislukt

• 18 juli 2019
  • 1 reactie
  • 682 Bekeken

Ik heb vorige week een nieuwe telefoon gekocht en daarna heb ik bij de t-mobile shop een nieuwe simkaart gehaald (omdat ik eerst micro had en nu nano). Ik heb via de t-mobile site nummerbehoud aangevraagd. Zondag 14 juli kreeg ik een sms van t-mobile waarin stond: "morgen sturen we je een half uur van tevoren een sms dat je nummer wordt overgezet". Ik heb dit sms'je nooit ontvangen maar mijn oude simkaart heeft nu geen bereik meer. Mijn nieuwe simkaart heeft ook geen bereik. Ik ben al weer naar de t-mobile winkel geweest om om hulp te vragen maar die heeft me doorverwezen naar de klantenservice (die ik overigens niet zelf kon vinden omdat de site het niet deed). Ik heb gisteren (woensdag 17 juli) de klantenservice gebeld en na 15 minuten in de wachtrij kon de meneer mij vertellen dat er een storing was met nummerbehoud en dat ik gewoon moest wachten. Inmiddels ben ik nu al sinds maandag niet bereikbaar op mijn telefoon, hoe lang moet ik nog wachten? Kan een storing echt zo lang duren of is er iets anders fout gegaan?
icon

Beste antwoord door Jaimy 19 juli 2019, 10:05

Hoi Maikel11,

Dat moet inderdaad wel snel opgelost worden natuurlijk! Ik kijk heel graag met je mee.

Ik zie dat jouw Community-account op het moment niet gekoppeld is aan jouw nummer, om jou te helpen heb ik daarom eerst jouw gegevens nodig. Zou je mij een privéberichtje willen sturen met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum, laatste 4 cijfers van het IBAN en natuurlijk het nummer van het simkaartje? Dan kan ik je verder helpen!

Ik wil daarbij wel zeggen dat ik ná vandaag pas na het weekend er weer ben, dus mocht je echt sneller antwoord willen (wat ik me in dit geval goed kan voorstellen), dan kun je wellicht beter even bellen, chatten, of messenger'en. Anders help ik je zo snel mogelijk verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Maikel11,

Dat moet inderdaad wel snel opgelost worden natuurlijk! Ik kijk heel graag met je mee.

Ik zie dat jouw Community-account op het moment niet gekoppeld is aan jouw nummer, om jou te helpen heb ik daarom eerst jouw gegevens nodig. Zou je mij een privéberichtje willen sturen met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum, laatste 4 cijfers van het IBAN en natuurlijk het nummer van het simkaartje? Dan kan ik je verder helpen!

Ik wil daarbij wel zeggen dat ik ná vandaag pas na het weekend er weer ben, dus mocht je echt sneller antwoord willen (wat ik me in dit geval goed kan voorstellen), dan kun je wellicht beter even bellen, chatten, of messenger'en. Anders help ik je zo snel mogelijk verder!

Reageer